Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11519
Title: Дистанційне навчання в умовах пандемії: труднощі та переваги
Other Titles: Distance learning in a pandemic: difficulties and advantages
Authors: Шиліна, Наталія Євгенівна
Schylina, Nataliia Evgenivna
Шилина, Наталия Евгеньевна
Keywords: дистанційне навчання
інформаційні технології
інфокомунікації
покоління «Z»
дистанційне навчання в умовах карантину
пандемія
COVID-19
коронавірус
онлайн-ресурс
онлайн платформа
технічне забезпечення навчання
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Шиліна Н. Є. Дистанційне навчання в умовах пандемії: труднощі та переваги / Н. Є. Шиліна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2021. – № 1 (134). – С. 16-23.
Abstract: The article is devoted to the problem of distance education, namely, education and upbringing under pandemic conditions. The relevance of the use of new computer and information learning technologies has been demonstrated. The connection of information technologies with the “Z” generation has been outlined as the main education idea of the person of the future. The issue of the coronavirus epidemic, which forced the urgent restructuring of all spheres of people’s social life around the world, is addressed in the article. As a result, the problem of the global transition to distance learning under severe quarantine is becoming urgent. The author analyses domestic and foreign pedagogical experience of distance education. Among domestic authors, this problem was studied by O. Kuznetsova, E. Naumenko, O. Onishchenko. Actually, O. Kuznetsova highlights the advantages and disadvantages of distance learning. Foreign researches highlight the technical problems of online education, as well as the problems that lie beyond the purview of technology. These are the problems as follows: student’s ability to communicate and play is limited by the environment within the Internet. These elements are critical to students' ability to develop their emotional and social intelligence. Teachers try to deliver personalised instruction to students in a virtual setting, and the responsibility, instead, falls to parents who may not be up to the task. Many students’ dormitories do not promote learning. The purpose of our study was to analyse the conditions of distance learning according to the following criteria: organisational and methodological support, technical support, psychological difficulties in accordance with the example of Odessa National O. S. Popov Academy of Telecommunications (ONAT). Thus, the availability of normative documents and provision of remote content has been analysed. 80 teachers and 150 students used the survey method and revealed that firstly, which online resources teachers most often use during distance education and secondly, what technical and psychological difficulties the participants of the educational process face. The data were analysed and fixed in the table. Стаття присвячена проблемі дистанційної освіти, а саме навчанню і вихованню в умовах пандемії. Показано актуальність застосування нових комп’ютерних та інформаційних технологій навчання; зв’язок інформаційних технологій з поколінням «Z» як головна ідея виховання людини майбутнього. Порушується питання коронавірусної епідемії, яка змусила екстрено перебудовувати усі сфери соціального життя людей усього світу. У зв’язку з цим актуальною стає проблема глобального переходу на дистанційне навчання в умовах жорсткого карантину. Авторкою проаналізовано вітчизняний та зарубіжний педагогічний досвід дистанційної освіти. Серед вітчизняних авторів означену проблему досліджували О. В. Кузнецова, Є. Н. Науменко, О. Оніщенко. Власне О. В. Кузнецова виокремлює переваги та недоліки дистанційного навчання. Зарубіжні дослідження виокремлюють технічні проблеми онлайн-освіти, а також проблеми, які виходять за рамки сфери техніки. Це такі проблеми, як: можливість спілкування та гри дітей обмежена середовищем в Інтернеті. Ці елементи є критично важливими для здатності учнів розвивати емоційний та соціальний інтелект. Вчителі намагаються доставити персоналізовані вказівки учням у віртуальних умовах, натомість відповідальність покладається на батьків, які можуть не дотримуватися цього завдання. Метою дослідження було проаналізувати умови дистанційного навчання за такими критеріями: організаційно-методичне забезпечення, технічне забезпечення, труднощі психологічного характеру на прикладі ОНАЗ імені О. С. Попова. Проаналізовано наявність нормативних документів та забезпечення дистанційного контенту; застосовано метод опитування 80 викладачів та 150 студентів, виявлено, по-перше, якими онлайн-ресурсами найчастіше користуються викладачі під час дистанційної освіти, по-друге, з якими труднощами технічного і психологічного характеру стикаються учасники освітнього процесу. Дані проаналізовано і занесено у таблицю.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11519
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shylina.pdf326.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.