Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11514
Title: Аналіз англомовного підручника «Підприємство 4»
Other Titles: Analysis of the English Textbook «Enterprise 4»
Authors: Несін, Юрій Миколайович
Keywords: англомовний підручник
засіб навчання
зміст
мета
частини
заклад вищої освіти
таксономія
економічні факультети
спеціальність «готельно-ресторанна справа»
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Несін Ю. М. Аналіз англомовного підручника «Підприємство 4» / Ю. М. Несін // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2021. – № 1 (134). – С. 55-60.
Abstract: Актуальність дослідження: Оптимізація процесу навчання іноземних мов у немовному вищому закладі освіти на економічних факультетах, які мають особливе значення для прискорення процесу засвоєння і запам’ятовування мовного матеріалу. Мета: аналіз англомовного підручника «Підприємство 4» видавництва «Експрес Паблішінг» як ефективного засобу комунікації. Особлива увага приділяється відповідності змісту підручника його меті, доцільності використання вищезазначеної навчальної книги на практичних заняттях у вищих закладах освіти на економічних факультетах на спеціальності «готельно-ресторанна справа». Методи: підкреслюється методичний аспект навчальної книги; автор акцентує позитивну роль вихідних даних та вступу, підкреслюючи мету занять для здобувачів вищої освіти. Пошук науковця розглядає використання найбільш поширених типів тестів: питально-відповідних вправ, перекладу, співвіднесення (зіставлення), доповнення, заповнення пробілів (пропусків), перекодування інформації, логічного перегрупування, виправлення, розподілу фраз за групами, множинного вибору, зіставлення (відрізнення подібностей і розходжень) тощо. Результати: стаття засвідчує важливість функцій підручника, необхідність упровадження в освітній процес таких креативних завдань для здобувачів вищої освіти, як розроблення портфоліо, роботу в групах, складання записів, діалогів, організацію дискусій, презентацій, рольових ігор. Безперечні переваги підручника в тому, що «Підприємство 4» повністю відповідає вимогам освітньої програми, у ньому простежується чіткість структурування навчального матеріалу, присутні технічні засоби полегшення користування підручником, є наукова коректність змісту та повнота розкриття основних положень, використання сучасної загальноприйнятої наукової термінології. Вбачається практична спрямованість навчального матеріалу автентичного підручника, його зв’язок із життям. Навчальна книга надає можливості для забезпечення диференційованого підходу до навчання, змістове наповнення відповідає віковим особливостям здобувачів вищої освіти. Мова викладу лексичного та граматичного матеріалу підручника чітка і зрозуміла. У книзі простежується компаративістика (американо-англійський – британсько-англійський довідник). Мотивація освітньої діяльності здобувачів вищої освіти, розвиток інтересу до навчального предмета засобами, запропонованими в підручнику, свідчать про наявність завдань проблемно-пошукового характеру. Дидактична доцільність системи завдань, поданих у підручнику, його можливість для здійснення молоддю самостійної навчальної діяльності, логіка розміщення та використання ілюстративного матеріалу як самостійного або додаткового джерела інформації є вагомими бонусами «Підприємства 4». Перевага навчальної книги полягає у її цілісності, компактності й динаміці. На основі ретельно розробленого підручника кожен лектор вищої школи може розробити власний мета-план та спрогнозувати мета-діяльність. Подібний вид діяльності педагога буде корисним особисто для нього та для здобувачів вищої освіти. Висновки: вищезгадана стаття акцентує на подальшому розвитку чотирьох умінь на заняттях з англійської мови – аудіювання, говоріння, читання та письма й на чотирьох компетенціях – мовній, мовленнєвій, соціально-культурній й стратегічній (загально-навчальній). Relevance of the study is substantiated by the need for the optimisation of foreign languages education in non-linguistic higher education establishments at economic faculties that are particularly influential on the process related to the acquisition and memorising of linguistic material. The purpose of the study is to analyse the English textbook «Enterprise 4» issued by the Publishing house «Express Publishing» as an effective means of communication. Special attention is paid to the correspondence of the content of the textbook to its aim, expediency of using the mentioned textbook at practical sessions at higher educational institutions at economic faculties by the students majoring in Hotel and Restaurant Business. The methods used are as follows: the methodological aspect of the textbook is stressed; the author emphasises a positive role of the data obtained and the introduction, underlining the aim of lessons for seekers of higher education. The scholar examines the usage of the most spread types of tests: asking-answering questions, translating, matching, completing, gap-filling, information transferring, recording, correcting, paragraphing, multiple choice, finding differences (similarities) and so on. Results: the article underlines the importance of the textbook’s functions, the necessity to include into the educational process such creative tasks as working out portfolios, group work, making notes, making up dialogues, organisation of discussions, presentations, role-playing. Unquestionable advantages of the “Enterprise 4” textbook are as follows: complete compatibility to the requirements of the teaching programs, prominent clarity of the material structuring, availability of technical support for the textbook users, visible scientific correctness in the contents and completeness in the revealing of the main issues, the use of up-to-date and generally accepted scientific terms. The lexical and grammar material is practice oriented, its interactions with life is obvious. The textbook shows the ways to the differential approach to teaching new material; its content correlates with age characteristics of higher school students. The language of the mentioned material is clear and simple. One can trace comparative studies in the textbook (American English – British English reference book). Motivation of the youth’s learning activities, development of their interest to the subject by using the methods proposed in the textbook show the presence of problematic and searching tasks. The didactic adequacy of the tasks system given in the textbook, its capacity to facilitate students’ independent activities alongside the logic of the illustrative material layout and use are considerable advantages of the textbook as both a stand-alone and an additional information source. Conclusions: this article accents on further development of the four language activities at the English lessons – listening, speaking, reading and writing, as well as on four competences –linguistic, speaking, social-cultural and strategic (general learning) ones.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11514
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nesin.pdf279.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.