Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11510
Title: Тестування результатів навчання майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами програми Microsoft Teams у дистанційній та змішаній формах навчання
Other Titles: Testing the results of the training aimed at future preschool educators by means of the Microsoft Teams program in distance and mixed forms of teaching / learning
Authors: Руденко, Юлія Анатоліївна
Руденко, Юлия Анатольевна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Keywords: Microsoft Teams
діти дошкільного віку
тестування
Office 365
інформаційно-цифрова компетентність
майбутні вихователі закладів дошкільної освіти
дистанційне навчання
змішане навчання
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Руденко Ю. Тестування результатів навчання майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами програми Microsoft Teams у дистанційній та змішаній формах навчання / Юлія Руденко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2021. – № 1 (134). – С. 75-81.
Abstract: The article considers the specifics of teaching the discipline "Methods of Acquainting Children with Ukrainian Ethnography in Establishments of Preschool Education" in terms of distant and blended learning. The educational and methodological complex of the course is elaborated in accordance with the syllabi; program learning outcomes; a list of general and profession-related competences that are expected to be formed while studying the discipline; lectures, seminars, practical, laboratory classes; tasks for independent work; individual educational research tasks; evaluation criteria for different types of work for all types of control, etc. At the initial stage of teaching the discipline, a special seminar was held for students – future educators on the topic "Organisation of distance learning using Microsoft Teams software». During a specialised seminar, the future educators were acquainted with: the features of the online content of Microsoft Teams; registration procedure on the platform; obtaining an access password and e-mail address to participate in the work of virtual classes and commands; organisation of the educational process, remote dialogic communication using Microsoft Teams resources; creation of a library of learning materials (lecture notes, video lectures, presentations on the content of lectures, assignments for seminars, practical classes, etc.); possibilities of placing practical materials (tasks for practical classes, independent work, individual educational research tasks, etc.) with the help of OneDrive. The specialised seminar helped to increase the level of digital, information-related, information-digital competence of future educators of preschool educational institutions, which was a prerequisite for success in mastering profession-related disciplines. The article provides instructions for organising practical classes and lectures on the course "Methods of Acquainting Children with Ukrainian Ethnography in Establishments of Preschool Education", prescribes the procedure for testing (current (modular) and final testing). The testing of the programme outcomes using Microsoft Teams and Office 365 software allowed us to optimise the teaching of the course within blended and distance learning. У статті розглянуто специфіку викладання навчальної дисципліни «Методика ознайомлення дітей з українським народознавством у закладах дошкільної освіти» в умовах дистанційного та змішаного навчання. Навчально-методичне забезпечення з навчальної дисципліни укладено відповідно до робочої освітньої програми: програмні результати навчання; перелік загальних та фахових компетентностей, які передбачено сформувати у процесі вивчення навчальної дисципліни; лекційні, семінарські, практичні, лабораторні заняття; завдання для самостійної роботи; перелік індивідуальних навчально-дослідних завдань; критерії оцінювання за різними видами роботи за всіма видами контролю тощо. На початковому етапі викладання навчальної дисципліни було проведено спецсемінар для студентів – майбутніх вихователів з теми «Організація дистанційного навчання засобами програмного забезпечення Microsoft Teams». Упродовж спецсемінару майбутніх вихователів було ознайомлено: з особливостями онлайн-контенту Microsoft Teams; процедурою реєстрації на платформі; отриманням паролю доступу та електронної адреси для участі в роботі віртуальних класів і команд; організацією освітнього процесу, дистанційної діалогової комунікації із використанням ресурсів Microsoft Teams; створенні бібліотеки навчальних матеріалів (конспекти лекцій, відео-лекції, презентації за змістом лекцій, завдання до семінарських, практичних занять тощо); можливості розміщення практичних матеріалів (завдання для практичних занять, самостійної роботи, індивідуальні-навчально-дослідні завдання тощо) за допомогою OneDrive. Проведений спецсемінар сприяв підвищенню рівня цифрової, інформаційної, інформаціно-цифрової компетентності майбутніх вихователів ЗДО, яка виступила передумовою успішності в опануванні фахових дисциплін. У статті наведено інструкцію з організації практичних, лекційних занять з курсу «Методика ознайомлення дітей з українським народознавством в закладах дошкільної освіти», прописано процедуру проведення тестування (поточного (модульного) та підсумкового тестування). Проведення тестування програмних результатів із використанням програмного забезпечення Microsoft Teams та Office 365 дозволили оптимізувати викладання навчальної дисципліни під час змішаного та дистанційного навчання.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11510
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rudenko.pdf380.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.