Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11502
Title: Впровадження інноваційних елементів навчання на прикладі заняття «приготування емульсiй»
Other Titles: Introduction of learning innovative elements on the lesson example "preparation of emulsions"
Authors: Ярних, Тетяна
Котенко, Олександр
Рухмакова, Ольга
Ковальов, Володимир
Левачкова, Юлія
Keywords: фармацевтична освіта
інноваційні елементи навчання
аптечна технологія ліків
емульсії
професійне навчання
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Ярних Т. Впровадження інноваційних елементів навчання на прикладі заняття «приготування емульсiй» / Тетяна Ярних, Олександр Котенко, Ольга Рухмакова, Юлія Левачкова, Володимир Ковальов // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2021. – № 1. – С. – 45-49.
Abstract: Підвищення якості освіти – одне з найважливіших завдань, що стоять перед викладачем. Показником ефективності навчання є його відповідність умовам, в яких буде працювати майбутній фахівець. Часто перед випускниками ЗВО стоїть складне завдання адаптації знань, отриманих у процесі навчання до реаліїв місця праці. Викладачі Національного фармацевтичного університету, зокрема ті хто працює на кафедрі Технології ліків, намагаються вводити у навчальний процес заняття, на яких здобувачі вищої освіти (ЗВО) можуть побачити та прийняти участь у роботі сучасних аптек. Метою проведення таких занять є підвищення зацікавленості ЗВО до навчання, демонстрація та практика застосування сучасного обладнання, підвищення ефективності колективної праці та інші. У публікації наведено досвід проведення заняття з приготування емульсій з використанням сучасного обладнання за участю працівників аптеки, які готують екстемпоральні лікарські препарати. Для порівняння ефективності використання сучасних пристроїв, ЗВО були поділені на дві групи, що готували емульсію за класичною технологією та з використанням гомогенізатора «Silent Crusher-M». Результатом проведеного заняття є підвищення зацікавленості ЗВО до використання сучасних телекомунікаційних засобів та пристроїв, підвищення інтересу до отримання теоретичних знань завдяки наочності їх практичної реалізації, підвищення рівня свідомості щодо фахового розвитку. Здобувачі вищої освіти мали змогу порівняти ефективність використання засобів механізації для приготування лікарських препаратів; необхідність отримання навичок для подальшої роботи у фармацевтичній сфері, що підвищує їх відповідальність до навчання. Improving the quality of education is one of the most important tasks facing the teacher. An indicator of the effectiveness of training is its compliance with conditions in which the future specialist will work. University graduates often face the difficult task of adapting the knowledge gained in the learning process to the realities of the workplace. Teachers of the National University of Pharmacy, in particular those who work at the Drugs Technology Department, try to introduce into the educational process classes in which applicants of higher education can see and participate in the work of modern pharmacies. The purpose of such classes is to increase the interest of applicants of higher education in training, demonstration and practice of using modern equipment, increase the efficiency of teamwork and others. The publication presents the experience of conducting classes on the preparation of emulsions using modern equipment with the participation of pharmacy staff who prepare extemporaneous medicines. To compare the efficiency of modern devices, applicants of higher education were divided into two groups, which prepared the emulsion by classical technology and using a homogenizer “Silent Crusher-M”. The result of this lesson is to increase the interest of applicants of higher education in the use of modern telecommunications equipment and devices, increase interest in obtaining theoretical knowledge due to the clarity of their practical implementation, increase awareness of professional development. Applicants for higher education were able to compare the effectiveness of the use of mechanization for the preparation of medicines; the need to acquire skills for further work in the pharmaceutical field, which increases their responsibility to learn.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11502
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yarnykh.pdf692.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.