Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11435
Title: Звуко-колірна синестезія в текстах комерційної реклами
Other Titles: Sound-color synesthesia of the commercial advertising texts
Authors: Горіна, Жанна Дмитрівна
Horina, Zhanna Dmytriivna
Keywords: тексти комерційної реклами
акустико-колірні асоціації
синестезія
бренд
кольоровий слух
advertising text
brand
synesthesia
color hearing
sound-color synesthetic associations
Issue Date: 2019
Publisher: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Citation: Горіна Ж. Звуко-колірна синестезія в текстах комерційної реклами / Ж. Горіна // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Філологічні науки. Випуск 50. – Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2019. – С. 29-33.
Abstract: У статті розглянуто феномен звуко-колірної синестезії (кольоровий слух) як одного із найяскравіших принципів організації текстів комерційної реклами відомих брендів і описано методологію його аналізу. Екс периментальне дослідження здійснювалося шляхом залучення методики вільних асоціацій, фоносемантич ного аналізу голосних і приголосних звуків та їх колірної кореляції. Означені методи дослідження дозволили експериментальним шляхом виявити й описати характер синестетичних реакцій студентської молоді під час рецепції текстів акустичної і/або візуальної комерційної реклами. The article is devoted to the problems of synesthesia as one of the important phenomenon of human perception. The author emphasized that synesthesia (color hearing) is one of the most controversial, but promising subjects of study that leads to the search for new approaches to interpretation means of effect on audience consciousness. Special attention is paid to different aspects of sound-color synesthesia as an important organizing principle of the commercial advertising texts used by well - known brands. Determined using color features in the creative process of creating national advertising products as well. The research was carried out by attracting methods of free associations, phono semantic analysis that allows us to outline the facts of individual and common in synesthetic reactions.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11435
Appears in Collections:Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
горина.pdf411.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.