Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11398
Назва: Теоретичні основи формування педагогічної гнучкості у процесі професійної підготовки майбутніх учителів
Інші назви: Theoretical bases of formation of pedagogical flexibility in the process of professional training of future teachers
Автори: Таран, І. В.
Taran, I. V.
Ключові слова: професійна підготовка
педагогічна гнучкість
емоційна гнучкість
інтелектуальна гнучкість
гнучкість у поведінці
professional training
pedagogical flexibility
emotional flexibility
intellectual flexibility
flexibility in behavior
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Таран І. В. Теоретичні основи формування педагогічної гнучкості у процесі професійної підготовки майбутніх учителів / І. В. Таран // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 428-432.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено, узагальнено та розв’язано проблему формування педагогічної гнучкості в процесі професійної підготовки майбутніх учителів, що полягає у формуванні якостей майбутнього вчителя; оволодіння систематизованими знаннями, уміннями, навичками і необхідними особистісними професійними якостями; озброєння студентів професійними знаннями, уміннями навичками. Виділено основні підходи професійно-педагогічної підготовки, принципи педагогічної гнучкості вчителя, які дозволяють коректувати навчально-виховний процес. The article highlights, summarizes and solves the problem of forming pedagogical flexibility in the process of professional training of future teachers, which consists in the formation of the qualities of the future teacher; mastering systematized knowledge, skills, abilities and necessary personal professional qualities; equipping students with professional knowledge and skills. The main approaches of professional and pedagogical training, principles of pedagogical flexibility of the teacher which allow to correct educational process are allocated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11398
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Таран І. В. 2011.pdf113.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.