Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11372
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБартєнєва, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorBartienieva, Iryna Oleksandrivna-
dc.contributor.authorНоздрова, Оксана Павлівна-
dc.contributor.authorNozdrova, Oksana Pavlivna-
dc.date.accessioned2021-05-05T13:29:16Z-
dc.date.available2021-05-05T13:29:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНоздрова О. П. Формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами ігрових технологій / О. П. Ноздрова, І. О. Бартєнєва // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 32. Том 1. - С. 126-131.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11372-
dc.description.abstractУ статті розглядаються загальноприйняті положення сучасної педагогіки щодо застосування активних методів навчання у формуванні професійної компетентності майбутніх вчителів під час вивчення педагогічних дисциплін. Дослідження проводилося на основі апробованого курсу лекцій, аналізу психолого-педагогічної літератури й практики. Стаття розкриває питання змісту, організації та проведення семінарських занять щодо професійної підготовки майбутніх фахівців засобами інтерактивних технологій. Запропоновано ігрові технології для проведення практичних занять, самостійної роботи студентів, виконання індивідуальних навчально-дослідних завдань, які мали зорієнтувати майбутніх фахівців у структурі дисципліни «Педагогіка» як навчального предмета, акцентувати їх увагу на найважливіших темах цього курсу. The article considers the generally accepted provisions of modern pedagogy on the use of active teaching methods in the formation of professional competence of future teachers in the study of pedagogical disciplines. The study was conducted on the basis of a proven course of lectures, analysis of psychological and pedagogical literature and practice. The article reveals the content, organization and conduct of seminars on professional training of future professionals by means of interactive technologies. Game technologies for conducting practical classes, independent work of students, performance of individual educational and research tasks are offered, which were to orient future experts in structure of discipline "Pedagogy" as a subject, to accentuate their attention on the most important subjects of this course.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk
dc.subjectнавчальна дисципліна «Педагогіка»uk
dc.subjectрозвиток творчого потенціалуuk
dc.subjectсамореалізаційні можливості студентівuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectinteractive teaching methodsuk
dc.subjectacademic discipline "Pedagogy"uk
dc.subjectdevelopment of creative potentialuk
dc.subjectself-realization opportunities of studentsuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.titleФормування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами ігрових технологійuk
dc.title.alternativeFormation of professional competence of future teachers by means of game technologiesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nozdrova Oksana Pavlivna 2021.pdf247.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.