Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11372
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бартєнєва, Ірина Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Bartienieva, Iryna Oleksandrivna | - |
dc.contributor.author | Ноздрова, Оксана Павлівна | - |
dc.contributor.author | Nozdrova, Oksana Pavlivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-05T13:29:16Z | - |
dc.date.available | 2021-05-05T13:29:16Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Ноздрова О. П. Формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами ігрових технологій / О. П. Ноздрова, І. О. Бартєнєва // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 32. Том 1. - С. 126-131. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11372 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються загальноприйняті положення сучасної педагогіки щодо застосування активних методів навчання у формуванні професійної компетентності майбутніх вчителів під час вивчення педагогічних дисциплін. Дослідження проводилося на основі апробованого курсу лекцій, аналізу психолого-педагогічної літератури й практики. Стаття розкриває питання змісту, організації та проведення семінарських занять щодо професійної підготовки майбутніх фахівців засобами інтерактивних технологій. Запропоновано ігрові технології для проведення практичних занять, самостійної роботи студентів, виконання індивідуальних навчально-дослідних завдань, які мали зорієнтувати майбутніх фахівців у структурі дисципліни «Педагогіка» як навчального предмета, акцентувати їх увагу на найважливіших темах цього курсу. The article considers the generally accepted provisions of modern pedagogy on the use of active teaching methods in the formation of professional competence of future teachers in the study of pedagogical disciplines. The study was conducted on the basis of a proven course of lectures, analysis of psychological and pedagogical literature and practice. The article reveals the content, organization and conduct of seminars on professional training of future professionals by means of interactive technologies. Game technologies for conducting practical classes, independent work of students, performance of individual educational and research tasks are offered, which were to orient future experts in structure of discipline "Pedagogy" as a subject, to accentuate their attention on the most important subjects of this course. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk |
dc.subject | навчальна дисципліна «Педагогіка» | uk |
dc.subject | розвиток творчого потенціалу | uk |
dc.subject | самореалізаційні можливості студентів | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | interactive teaching methods | uk |
dc.subject | academic discipline "Pedagogy" | uk |
dc.subject | development of creative potential | uk |
dc.subject | self-realization opportunities of students | uk |
dc.subject | professional competence | uk |
dc.title | Формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами ігрових технологій | uk |
dc.title.alternative | Formation of professional competence of future teachers by means of game technologies | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nozdrova Oksana Pavlivna 2021.pdf | 247.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.