Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11357
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКононенко, Наталія Вячеславівна-
dc.contributor.authorKononenko, Nataliya Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2021-05-05T08:32:24Z-
dc.date.available2021-05-05T08:32:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКононенко Н. В. Сучасні моделі виробництва знань у підготовці майбутніх педагогів дошкільної освіти / Н. В. Кононенко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Розвиток наукової та інноваційної діяльності в освіті: здобутки, проблеми, перспективи»], (Умань, 13-14 жовтня 2016 р.). – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – С. 71-72.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11357-
dc.description.abstractПідготовку майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності вбачаємо у формуванні у них системної якості знань, яка, на відміну від міцності і усталеності професійно-педагогічних знань, базується на гнучкості і варіативності, логічній упорядкованості за визначеними просторово-часовими координатами і цілями професійної діяльності вихователя у дошкільному навчальному закладі. Системність професійно педагогічних знань майбутніх вихователів – це відображення особливого способу структурування психологічної і педагогічної інформації про сутність і природу дошкільного дитинства, закони і закономірності, принципи і напрямки розвитку дітей раннього і дошкільного педагогічними засобами, що фіксується у свідомості як цілісна органічна система взаємодії учасників педагогічного процесу, організована і спрямована власними діями вихователя. Важливою ознакою цієї якості знань виступає цілісність і структурованість уявлень про предмет і способи професійної діяльності вихователя; усталеність зв’язків між складовими педагогічного процесу; наявність інтегративної властивості педагогічного процесу (розвивати, навчати, виховувати дитину як особистість), що відсутня у кожного елемента окремо. Важливо, що формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів дошкільної освіти відбувається впродовж всього циклу професійно зорієнтованої підготовки і не прив’язано жорстко до певної навчальної дисципліни.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectпрактика підготовки педагогічних кадрівuk
dc.subjectпедагогічні виші Україниuk
dc.titleСучасні моделі виробництва знань у підготовці майбутніх педагогів дошкільної освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Умань_2016_тези.pdf288.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.