Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11330
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоростіянець, Тамара Петрівна-
dc.contributor.authorКоростиянец, Тамара Петровна-
dc.contributor.authorKorostiyanets, Tamara Petrivna-
dc.contributor.authorНєдялкова, Катерина Василівна-
dc.contributor.authorНедялкова, Екатерина Васильевна-
dc.contributor.authorNedyalkova, Katerina-
dc.date.accessioned2021-04-28T20:05:59Z-
dc.date.available2021-04-28T20:05:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКоростіянець Т. П. Вдосконалення методичної підготовки майбутніх учителів математики через використання ситуаційних задач / Т. П. Коростіянець, К. В. Нєдялкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. - Вип. №75. -. С. 111–115.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11330-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність поняття ситуаційної задачі. У рамках методичної підготовки майбутніх учителів математики автори вважають за необхідне систематично включити такі види ситуаційних задач: 1) на усвідомлення спектра можливих цілей і обґрунтування правильності вибору цілей роботи з математичним змістом; 2) на вибір способу досягнення певної мети; 3) на оволодіння прийомами самооцінки результатів навчально-професійної діяльності з компонентами математичного змісту. Запропоновано авторську розробку професійно-значущих ситуаційних задач, спрямованих на вдосконалення методичної складової фахової підготовки майбутніх учителів математики. The article considers the essence of the concept of a situational problem. As part of the methodological training of future teachers of mathematics, the authors consider the need to systematically include the following types of situational tasks: 1) on awarenessof the range of possible goals and justification of the correct choice of goals for working with mathematical content; 2) on the choice of ways to achieve a certain goal; 3) on mastering the techniques of self-assessment of the results of educational and professional activities with components of mathematical content.The author 's development of professionally significant situational tasks aimed at improving the methodological component of professional training of future mathematics teachers is proposed. U statti roz·hlyanuto sutnistʹ ponyattya sytuatsiynoyi zadachi. U ramkakh metodychnoyi pidhotovky maybutnikh uchyteliv matematyky avtory vvazhayutʹ za neobkhidne systematychno vklyuchyty taki vydy sytuatsiynykh zadach: 1) na usvidomlennya spektra mozhlyvykh tsiley i obgruntuvannya pravylʹnosti vyboru tsiley roboty z matematychnym zmistom; 2) na vybir sposobu dosyahnennya pevnoyi mety; 3) na ovolodinnya pryyomamy samootsinky rezulʹtativ navchalʹno-profesiynoyi diyalʹnosti z komponentamy matematychnoho zmistu. Zaproponovano avtorsʹku rozrobku profesiyno-znachushchykh sytuatsiynykh zadach, spryamovanykh na vdoskonalennya metodychnoyi skladovoyi fakhovoyi pidhotovky maybutnikh uchyteliv matematyky В статье рассмотрена сущность понятия ситуационной задачи. В рамках методической подготовки будущих учителей математики авторы считают необходимым систематически включить такие виды ситуационных задач: 1) на осознание спектра возможных целей и обоснование правильности выбора целей работы с математическим содержанием; 2) на выбор способа достижения определенной цели; 3) на овладение приемами самооценки результатов учебно-профессиональной деятельности с компонентами математического содержания. Предложена авторская разработка профессионально-значимых ситуационных задач, направленных на совершенствование методической составляющей профессиональной подготовки будущих учителей математики.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherаціональний педагогічний університет імені М. П. Драгомановаuk
dc.subjectситуаційна задачаuk
dc.subjectпрофесійно-значущий результатuk
dc.subjectметодична компетентністьuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectмайбутній учитель математикиuk
dc.subjectsituational taskuk
dc.subjectprofessionally significant resultuk
dc.subjectmethodical competenceuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectfuture teacher of mathematicsuk
dc.subjectситуационная задачаuk
dc.subjectпрофессионально-значимый результатuk
dc.subjectметодическая компетентностьuk
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk
dc.subjectбудущий учитель математикиuk
dc.subjectsituational taskuk
dc.subjectprofessionally significant resultuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectfuture teacher of mathematicsuk
dc.subjectmethodical competenceuk
dc.titleВдосконалення методичної підготовки майбутніх учителів математики через використання ситуаційних задачuk
dc.title.alternativeСовершенствование методической подготовки будущих учителей математики через использование ситуационных задачuk
dc.title.alternativeImproving the methodological training of future teachers of mathematics through the use of situational problemsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korostiyanets Tamara Petrivna 2020.pdf764 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.