Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11329
Назва: Підготовка майбутніх учителів математики до формування понять в учнів: психолого-дидактичний аспект
Інші назви: Preparation of future teachers of mathematics for the formation of concepts in students: psychological and didactic aspect.
Автори: Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Нєдялкова, Катерина Василівна
Nedyalkova, Katerina
Ключові слова: професійна підготовка майбутніх учителів математики
понятійне мислення
формування математичних понять
комплекс навчальних задач
professional training of future teachers of mathematics
conceptual thinking
formation of mathematical concepts
complex of educational tasks
Дата публікації: 2020
Видавництво: еркаси : Видавець ФОП Гордієнко
Бібліографічний опис: Коростіянець Т. П. Підготовка майбутніх учителів математики до формування понять в учнів: психолого-дидактичний аспект / Т. П. Коростиянець, К. В. Нєдялкова // Математична освіта: минуле, сьогодення, майбутнє : до 100-річчя від дня народження О. Ф. Семеновича : монографія / за ред. Н. А. Тарасенкової. - Черкаси : Видавець ФОП Гордієнко, 2020. С. 156–162.
Короткий огляд (реферат): З´ясовано психолого-дидактичні основи формування понятійного мислення здобувачів середньої освіти, знання і дотримання яких учителем у процесі навчання математики є запорукою успішності та ефективності цього процесу. Вкрай важливо під час фахової підготовки майбутніх учителів математики досягти усвідомлення ними значущості та сутності психолого-дидактичних основ і етапів формування математичних понять в учнів. Досягненню цієї мети може слугувати використання викладачем комплексів навчальних задач, які містять математичну, методичну, психолого-педагогічну складові. The psychological and didactic bases of formation of conceptual thinking of secondary school students are clarified, the knowledge and observance of which by the teacher in the process of teaching mathematics is a guarantee of success and efficiency of this process. It is extremely important during the professional training of future mathematics teachers to achieve their awareness of the importance and essence of psychological and didactic foundations and stages of formation of mathematical concepts in students. This goal can be achieved by the teacher's use of complexes of educational tasks that contain mathematical, methodological, psychological and pedagogical components.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11329
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostiyanets Tamara Petrivna 2020.pdf594.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.