Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11323
Title: Проблема наступності між початковою та базовою середньою освітою у навчанні учнів математики
Other Titles: The problem of continuity between primary and basic secondary education in teaching mathematics to students
Authors: Haievets, Yana Stanislavivna
Гаєвець, Яна Станіславівна
Keywords: наступність
навчання математики
початкова школа
основна школа
методи розв’язування задач
continuity
teaching mathematics
elementary school
primary school
problem solving methods
Issue Date: 2020
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Гаєвець Я. С. Проблема наступності між початковою та базовою середньою освітою у навчанні учнів математики / Я. С. Гаєвець // Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. 14 травня 2020 р. / за заг. ред. В. В. Ягоднікової. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2020. – С. 139-141.
Abstract: Проблема наступності між початковою та базовою середньою освітою у навчанні учнів математики. Стаття присвячена аналізу проблеми наступності у навчанні математики учнів початкової та основної школи. Розкрито окремі аспекти наступності у навчанні розв’язування текстових задач, питання вибору методів розв’язування задач у 4 та 5 класах. Тhe problem of continuity between primary and basic secondary education in teaching mathematics to students. The article is devoted to the analysis of the problem of continuity in teaching mathematics to primary and primary school students. Some aspects of continuity in learning to solve text problems, the choice of methods for solving problems in 4th and 5th grades are revealed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11323
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Haievets Yana Stanislavivna 2020.pdf195.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.