Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11299
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коростіянець, Тамара Петрівна | - |
dc.contributor.author | Korostiyanets, Tamara Petrivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-27T08:41:36Z | - |
dc.date.available | 2021-04-27T08:41:36Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Коростіянець Т. П. Свобода вибору як педагогічна задача / Т. П. Коростіянець // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць. – Запоріжжя: Класичний приватьний університет, 2019. Вип. 64. – С. 129-135. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11299 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуті філософські і психолого-педагогічні аспекти поняття «свобода». Поняттю «свобода» відведено центральне місце в гуманістичної концепції особистості, воно розглядається як умова її існування і саморозвитку. Конкретизовано зміст поняття «свобода вибору» на рівні навчального процесу. Свобода (на рівні навчального процесу) - це відсутність авторитаризму, визнання високої самоцінності особистості, заохочення її ініціативи, надання педагогічно доцільною свободи вибору. The article considers the philosophical and psychological-pedagogical aspects of the concept of "freedom". The concept of "freedom" is given a central place in the humanistic concept of personality, it is considered as the main condition for its existence and self-development. The content of the concept of "freedom of choice" at the level of the educational process is specified. Freedom (at the level of the educational process) is the absence of authoritarianism, recognition of the high self-worth of the individual, encouragement of his initiative, providing pedagogically appropriate freedom of choice. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Запоріжжя: Класичний приватний університет | uk |
dc.subject | свобода | uk |
dc.subject | свобода вибору | uk |
dc.subject | педагогічне проектування | uk |
dc.subject | індивідуальна освітня траєкторія | uk |
dc.subject | самовизначення | uk |
dc.subject | усвідомлена необхідність | uk |
dc.subject | freedom | uk |
dc.subject | freedom of choice | uk |
dc.subject | pedagogical design | uk |
dc.subject | individual educational trajectory | uk |
dc.subject | self-determination | uk |
dc.subject | conscious necessity | uk |
dc.title | Свобода вибору як педагогічна задача | uk |
dc.title.alternative | Korostyanets TP Freedom of choice as a pedagogical task | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра математики і методики її навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Korostyanets Tamara Petrivna 2019.pdf | 442.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.