Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11299
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоростіянець, Тамара Петрівна-
dc.contributor.authorKorostiyanets, Tamara Petrivna-
dc.date.accessioned2021-04-27T08:41:36Z-
dc.date.available2021-04-27T08:41:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКоростіянець Т. П. Свобода вибору як педагогічна задача / Т. П. Коростіянець // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць. – Запоріжжя: Класичний приватьний університет, 2019. Вип. 64. – С. 129-135.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11299-
dc.description.abstractУ статті розглянуті філософські і психолого-педагогічні аспекти поняття «свобода». Поняттю «свобода» відведено центральне місце в гуманістичної концепції особистості, воно розглядається як умова її існування і саморозвитку. Конкретизовано зміст поняття «свобода вибору» на рівні навчального процесу. Свобода (на рівні навчального процесу) - це відсутність авторитаризму, визнання високої самоцінності особистості, заохочення її ініціативи, надання педагогічно доцільною свободи вибору. The article considers the philosophical and psychological-pedagogical aspects of the concept of "freedom". The concept of "freedom" is given a central place in the humanistic concept of personality, it is considered as the main condition for its existence and self-development. The content of the concept of "freedom of choice" at the level of the educational process is specified. Freedom (at the level of the educational process) is the absence of authoritarianism, recognition of the high self-worth of the individual, encouragement of his initiative, providing pedagogically appropriate freedom of choice.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЗапоріжжя: Класичний приватний університетuk
dc.subjectсвободаuk
dc.subjectсвобода виборуuk
dc.subjectпедагогічне проектуванняuk
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяuk
dc.subjectсамовизначенняuk
dc.subjectусвідомлена необхідністьuk
dc.subjectfreedomuk
dc.subjectfreedom of choiceuk
dc.subjectpedagogical designuk
dc.subjectindividual educational trajectoryuk
dc.subjectself-determinationuk
dc.subjectconscious necessityuk
dc.titleСвобода вибору як педагогічна задачаuk
dc.title.alternativeKorostyanets TP Freedom of choice as a pedagogical taskuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostyanets Tamara Petrivna 2019.pdf442.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.