Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11299
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоростіянець, Тамара Петрівна-
dc.contributor.authorKorostiyanets, Tamara Petrivna-
dc.date.accessioned2021-04-27T08:41:36Z-
dc.date.available2021-04-27T08:41:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКоростіянець Т. П. Свобода вибору як педагогічна задача / Т. П. Коростіянець // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць. – Запоріжжя: Класичний приватьний університет, 2019. Вип. 64. – С. 129-135.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11299-
dc.description.abstractУ статті розглянуті філософські і психолого-педагогічні аспекти поняття «свобода». Поняттю «свобода» відведено центральне місце в гуманістичної концепції особистості, воно розглядається як умова її існування і саморозвитку. Конкретизовано зміст поняття «свобода вибору» на рівні навчального процесу. Свобода (на рівні навчального процесу) - це відсутність авторитаризму, визнання високої самоцінності особистості, заохочення її ініціативи, надання педагогічно доцільною свободи вибору. The article considers the philosophical and psychological-pedagogical aspects of the concept of "freedom". The concept of "freedom" is given a central place in the humanistic concept of personality, it is considered as the main condition for its existence and self-development. The content of the concept of "freedom of choice" at the level of the educational process is specified. Freedom (at the level of the educational process) is the absence of authoritarianism, recognition of the high self-worth of the individual, encouragement of his initiative, providing pedagogically appropriate freedom of choice.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЗапоріжжя: Класичний приватний університетuk
dc.subjectсвободаuk
dc.subjectсвобода виборуuk
dc.subjectпедагогічне проектуванняuk
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяuk
dc.subjectсамовизначенняuk
dc.subjectусвідомлена необхідністьuk
dc.subjectfreedomuk
dc.subjectfreedom of choiceuk
dc.subjectpedagogical designuk
dc.subjectindividual educational trajectoryuk
dc.subjectself-determinationuk
dc.subjectconscious necessityuk
dc.titleСвобода вибору як педагогічна задачаuk
dc.title.alternativeKorostyanets TP Freedom of choice as a pedagogical taskuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korostyanets Tamara Petrivna 2019.pdf442.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.