Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11291
Назва: До постановки проблеми індивідуальних освітніх траєкторій
Інші назви: Korostyanets TP Before posing the problem of individual educational trajectories
Автори: Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Ключові слова: індивідуалізація навчання
індивідуальні таректорії освіти
професійна середа
розвиток індивідуальності
individualisation of learning
individual trajectories of education
professional environment
development of individuality
Дата публікації: 2019
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Коростіянець Т. П. До постановки проблеми індивідуальних освітніх траєкторій / Т. П. Коростіянець // Інноваційна педагогіка: зб. наукових праць Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. -Одеса, 2019 р. Вип.19. - С. 9-13.
Короткий огляд (реферат): У статті ставиться проблема індивідуальних освітніх траєкторій студентів у вищій школі. Вибір, вибудовування і реалізація індивідуальної освітньої траєкторії дозволяють студенту розвивати саме ті якості особистості, які затребувані сучасним суспільством. Зазначається, що індивідуальна освітня програма студента являє собою перший і найбільш загальний рівень проектування освіти. Висвітлюються, що конкретизація індивідуальної освітньої програми проявляється в розробленому індивідуальному освітньому маршруті і індивідуальної освітньої траєкторії студента. The article raises the problem of individual educational trajectories of students in higher education. The choice, construction and implementation of an individual educational trajectory allow the student to develop exactly those personality qualities that are in demand in modern society. It is noted that the individual educational program of the student is the first and most general level of education design. It is highlighted that the specification of the individual educational program is manifested in the developed individual educational route and individual educational trajectory of the student.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11291
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostiyanets Tamara Petrivna.pdf448.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.