Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1125
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрусёва, Ирина Владимировна | - |
dc.contributor.author | Андрусьова, Ірина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Andrusyova, Iryna Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-19T11:16:59Z | - |
dc.date.available | 2018-12-19T11:16:59Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Андрусева, И. В. Развитие речи детей 6-летнего возраста с общим недоразвитием речи в процессе ознакомления с природой [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Ирина Владимировна Андрусева; науч. рук. Л. И. Редькина; РВУЗ "Крым. гуманит. ун-т". – Ялта, 2010. – 326 с. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1125 | - |
dc.description.abstract | Диссертация посвящена исследованию проблемы речевого развития шестилетних учащихся с общим недоразвитием речи (III уровень) в процессе ознакомления с природой с целью обеспечения формирования речевой компетентности как итоговой цели данного развития. Дисертація присвячена дослідженню проблеми мовленнєвого розвитку шестирічних учнів із загальним недорозвиненням мовлення (III рівень) у процесі ознайомлення з природою. В роботі виокремлено педагогічні умови розвитку мовлення шестирічних учнів із загальним недорозвиненням мовлення (III рівень) у процесі ознайомлення з природою. The thesis deals with the investigation of the problem of speech development of the six-year-old children who demonstrate general speech underdevelopment (III level) in the process of familiarizing with nature. The work highlights the pedagogical conditions of speech development of the six-year-old children with general speech underdevelopment (III level) in the process of familiarizing with nature. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Республиканское высшее учебное заведение "Крымский гуманитарный университет" | uk |
dc.subject | общее недоразвитие речи | uk |
dc.subject | развитие речи в процессе ознакомления с природой | uk |
dc.subject | педагогические условия | uk |
dc.subject | речевая компетентность | uk |
dc.subject | организационно-дидактическая модель развития речи | uk |
dc.subject | загальне недорозвинення мовлення | uk |
dc.subject | розвиток мовлення у процесі ознайомлення з природою | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | мовленнєва компетентність | uk |
dc.subject | організаційно-дидактична модель розвитку мовлення | uk |
dc.subject | general speech underdevelopment | uk |
dc.subject | speech development in the process of familiarizing with nature | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | speech competence | uk |
dc.subject | organizing and didactic model of speech development | uk |
dc.title | Развитие речи детей 6-летнего возраста с общим недоразвитием речи в процессе ознакомления с природой | uk |
dc.title.alternative | Розвиток мовлення дітей 6-річного віку з загальним недорозвиненням мовлення в процесі ознайомлення з природою | uk |
dc.title.alternative | Speech Development of six-year-old Children who Demonstrate General Speech Underdevelopment in the Process of Familiarizing with Nature | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Андрусёва_И.В._ .pdf | 5.25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.