Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11166
Title: Словоцентрична система Л.С. Виготського як психологічна основа мовної освіти й мовленнєвого розвитку дошкільника
Other Titles: Word-centric system L.S. Vygotsky as a psychological basis of language education and speech development of the preschooler
Authors: Полєвікова, О. Б.
Keywords: словоцентрична система
Л. С. Виготський
значення слова
word-centric system
L. S. Vygotsky
the meaning of the word
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Полєвікова О. Б. Словоцентрична система Л.С. Виготського як психологічна основа мовної освіти й мовленнєвого розвитку дошкільника / О. Б. Полєвікова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 314-317.
Abstract: Автором статті здійснено аналіз словоцентричної системи Л.С.Виготського в контексті сучасних підходів до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дошкільника: з’ясовано погляди відомого науковця з питання про значення слова та особливості його формування в дітей дошкільного віку з опорою на декілька найбільш характерних робіт; узагальнено результати експериментів Л.С.Виготського з дошкільнятами; досліджено міркування вченого про дитячу гру в аспекті визначеної проблеми. The author of the article analyzes the word-centric system of LS Vygotsky in the context of modern approaches to language education and speech preschool development: the views of a well-known scientist on the meaning of the word and the peculiarities of its formation in preschool children based on some of the most characteristic works; the results of LS Vygotsky's experiments with preschoolers are generalized; the scientist's reasoning about children's play in the aspect of a certain problem is investigated.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11166
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Полєвікова О. Б. 2011.pdf88.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.