Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11039
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідгірний, Олег Валерійович-
dc.contributor.authorPidhirnyi, Oleh Valeriiovych-
dc.date.accessioned2021-03-30T12:02:31Z-
dc.date.available2021-03-30T12:02:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПідгірний, О. В.Формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі професійної підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Олег Валерійович Підгірний; наук. кер. О. А. Галіцан; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2021. – 219 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11039-
dc.description.abstractУ дисертації розкрито та схарактеризовано зміст феномена «самоосвітня компетентність майбутнього вчителя фізичної культури» як інтегративного особистісно-професійного конструкту що репрезентує внутрішню спрямованість особистості на самоідентифікацію, самореалізацію та самовдосконалення як суб’єкта професійної (освітньої-виховної, фізкультурно-спортивної) діяльності та концентрує прагнення особистості реалізовувати освітній, професійний та творчий потенціал на аксіологічно-світоглядному рівні з опорою на сформовану професійну позицію. Самоосвітня компетентність майбутнього вчителя забезпечує здатність студента: студіювати й засвоювати, систематизовувати та модернізувати професійні знання щодо інноваційних освітніх та виховних технологій (особистісно-зорієнтованих, фізично-розвивальних, корекційно-реабілітаційних, спортивних, здоров’язбережувальних, інклюзивних, ерготерапевтичних); самостійно і свідомо проєктувати індивідуальний освітній маршрут у координатах парадигми «lifelong learning» шляхом рефлексійного конструювання самоосвітньої діяльності, координації способів й технологій її здійснення. The dissertation reveals and characterizes the content of the phenomenon "self-educational competence of the future physical education teacher" as an integrative personal-professional construct that represents the inner orientation of the individual to self-identification, self-realization and self-improvement as a subject of professional (educational, physical culture and sports) activities and concentrates the desire of the individual to realize educational, professional and creative potential at the axiological-worldview level based on the formed professional position. The self-educational competence of the future teacher provides the student's ability to: to study and assimilate, systematize and modernize professional knowledge on innovative educational and upbringing technologies (personality-oriented, physical-developmental, correctional-rehabilitation, sports, health-preserving, inclusive, occupational therapy); independently and consciously design an individual educational route in the coordinates of the paradigm of "lifelong learning" by reflectively constructing self-educational activities, coordination of methods and technologies of its implementation.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсамоосвітаuk
dc.subjectсамоосвітня діяльністьuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectсамоосвітня компетентністьuk
dc.subjectмайбутні вчителі фізичної культуриuk
dc.subjectформування самоосвітньої компетентностіuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectself-educational competenceuk
dc.subjectfuture teachers of physical cultureuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectformation self-educational competenceuk
dc.titleФормування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі професійної підготовкиuk
dc.title.alternativeFormation of self-educational competence of future physical education teachers in the process of professional traininguk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pidhirnyi Oleh Valeriiovych 2021.pdf2.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.