Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11037
Title: Вивчення особливостей розвитку навчальної самосвідомості як компонента ставлення молодших школярів до навчання
Other Titles: Study of the peculiarities of the development of educational self-awareness as a component of the attitude of junior schoolchildren to learning
Authors: Гузь, Наталія Василівна
Гузь, Наталия Васильевна
Huz, Nataliia
Keywords: навчальний самосвідомість
ставлення до навчання
молодші школярі
educational self-awareness
attitude to learning
junior schoolchildren
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Гузь Н. В. Вивчення особливостей розвитку навчальної самосвідомості як компонента ставлення молодших школярів до навчання / Н. В. Гузь // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 3. – С. 26-30.
Abstract: У статті розглянуто погляди деяких дослідників на особливості розвитку навчальної самосвідомості учнів початкових класів як важливого компонента ставлення до навчальної діяльності. Навчальну самосвідомість ми розглядаємо як усвідомлення учнем самого себе як суб'єкта навчальної діяльності. Об'єктом нашої уваги виступили особливості знань і уявлень досліджуваних учнів про самого себе як суб'єкта навчальної діяльності. За допомогою творів досліджувалася ступінь усвідомлення і узагальненості молодшими школярами таких знань, уявлень і відносин. Охарактеризовано параметри рівня сформованості навчального самосвідомості. Презентуються результати експериментального дослідження розвитку навчального самосвідомості учнів початкових класів. The article considers the views of some researchers on the peculiarities of the development of educational self-awareness of primary school students as an important component of the attitude to educational activities. We consider educational self-awareness as a student's awareness of himself as a subject of educational activity. The object of our attention were the features of knowledge and ideas of the studied students about himself as a subject of educational activity. With the help of works the degree of awareness and generalization of such knowledge, ideas and attitudes by junior schoolchildren was investigated. The parameters of the level of formation of educational self-consciousness are characterized. The results of an experimental study of the development of educational self-awareness of primary school students are presented.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11037
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гузь Н. В. 2011.pdf139 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.