Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1101
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМосейчук, Анна Рифівна-
dc.contributor.authorМосейчук, Анна Рифовна-
dc.contributor.authorMoseichuk, Anna Ryfivna-
dc.date.accessioned2018-12-17T14:26:24Z-
dc.date.available2018-12-17T14:26:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМосейчук, А. Р. Формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. Р. Мосейчук; наук. кер. Т. Г. Постоян; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 300 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1101-
dc.description.abstractУ дисертації вперше виявлено й обґрунтовано педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін (усвідомлення майбутніми фельдшерами на рівні переконань взаємозумовленості дослідницької компетентності та успішної професійної діяльності; насичення дослідного компонента змісту біологічних дисциплін дослідницькими завданнями професійного спрямування; занурення майбутніх фельдшерів в активну позанавчальну проектно-дослідницьку діяльність). В диссертации впервые обоснованы педагогические условия формирования исследовательской компетентности будущих фельдшеров в процессе изучения биологических дисциплин (осознание будущими фельдшерами на уровне убеждений взаимообусловленности исследовательской компетентности и успешной профессиональной деятельности; насыщение исследовательского компонента содержания биологических дисциплин профессионально направленными исследовательскими заданиями; погружение будущих фельдшеров в активную внеучебную проектно-исследовательскую деятельность). For the first time the essences of the phenomenon “future feldshers’ research activity” and “future feldshers’ research competence” were scientifically grounded; the structure of research competence in which motivation, expectative, procedural-communicative and resultative components were determined. Criteria and indexes of future feldshers’ research competence formedness were determined: motivation-values (presence of positive motivation to research activity, presence of need in research activity during the studies, presence of values orientations in research activities).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмайбутні фельдшериuk
dc.subjectдослідницька компетентністьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectбіологічні дисципліниuk
dc.subjectекспериментальна методикаuk
dc.subjectбудущие фельдшерыuk
dc.subjectисследовательская компетентностьuk
dc.subjectпедагогические условияuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectбиологические дисциплиныuk
dc.subjectэкспериментальная методикаuk
dc.subjectfuture feldshersuk
dc.subjectresearch competenceuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectbiological disciplinesuk
dc.subjectexperimental methoduk
dc.titleФормування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплінuk
dc.title.alternativeФормирование исследовательской компетентности будущих фельдшеров в процессе изучения биологических дисциплинuk
dc.title.alternativeFormation of future feldshers’ research competence during biology disciplines studiesuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мосейчук Анна Рифівна.pdf4.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.