Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10866
Title: Аналіз ринків та стану конкуренції на товарних ринках в Україні на основі европейського досвіду
Other Titles: Analysis of markets and the state of competition in commodity markets in Ukraine based on European experience
Authors: Філон, Михайло Михайлович
Filon, Michail Mykhailovych
Keywords: товарний ринок в Україні
конкуренція на ринках
конкурентоспроможність
бар'єри входження на ринок
commodity market in Ukraine
competition in the markets
competitiveness
barriers to market entry
monopoly position
Issue Date: 2016
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Філон М. М. Аналіз ринків та стану конкуренції на товарних ринках в україні на основі европейського досвіду / М. М. Філон Менеджмент підприємницької діяльності: навч. посіб. для професійної підготовки військовослужбовців ЗС України звільнених у запас. Проект «Україна-Норвегія». Вип. 2, травень 2016 / МОН України, ДЗ "ПНПУ ім. К. Д. Ушинського"; [рецензенти:Т. В. Матюк, Г. О. Сакун; авт. передм. О. Я. Чебикін]. – Одеса: ТОВ «Плутон». – 2016. – С. 158-170.
Abstract: Критеріями виявлення домінуючого підприємства є: частка підприємця на ринку; наявність конкуренції на даному ринку; поведінка домінуючого підприєиства; результати, до яких привела поведінка підприємства-монополіста. Визначення монопольного (домінуючого) становища суб'єктів господарювання може включати в себе такі дії: встановлення об'єктів аналізу щодо визначення монопольного (домінуючого) становища, а саме суб'єкта господарювання (групи суб'єктів господарювання), конкретного товару (продукції, роботи, послуги), який випускається, постачається, продається, придбавається (споживається, використовується) цим (цими) суб'єктом (суб'єктами) господарювання. The criteria for identifying a dominant enterprise are: the entrepreneur's market share; the presence of competition in this market; the behavior of the dominant enterprise; the results of the behavior of the monopolist. Determining the monopoly (dominant) position of economic entities may include the following actions: establishing the objects of analysis to determine the monopoly (dominant) position, namely the economic entity (group of economic entities), a specific product (products, works , services), which is issued, supplied, sold, purchased (consumed, used) by this (these) business entity (entities).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10866
Appears in Collections:2016 Вип. 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filon Michail Mykhailovych 2016.pdf325.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.