Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10756
Назва: Monitoring of the quality of prospective music teachers’ professional training
Автори: Білова, Наталія Костянтинівна
Bilova, Nataliia Kostyantynivna
Ключові слова: monitoring
performance standards
self-monitoring
self-analysis
self-evaluation
Дата публікації: 2016
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Bilova N. Monitoring of the quality of prospective music teachers’ professional training / N. Bilova // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2016. – Issue №7. – рр. 20-27.
Короткий огляд (реферат): The article examines the nature of pedagogical monitoring as a system-like organized following-up and assessing the state of prospective music teachers’ training aimed to anticipate and correct its results. The given work provides an overview of the substantial essence of self-monitoring as a process of self-exploration, critical self analisys and self-evaluation of students’ educational achievements in professional, particularly, musical and performance training, based on comparison with performance samples. There is determined the content of the stages of individual experience transformation regarding the formation of musical and performance samples and standards as the criteria for self-evaluation of professional activity quality, such as: experiential and accumulating, technological and corrective, performance and predictive.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10756
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilova Nataliia.pdf5.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.