Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10743
Назва: Retrospective analysis of organization and performance of self-educating activity in the process of teaching
Автори: Юань, Янь
Yuan, Yan
Ключові слова: self-training
education
cognitive activity
self-study
self-education
Дата публікації: 2015
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Yuan Yan Retrospective analysis of organization and performance of self-educating activity in the process of teaching / Yuan Yan // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2015. – Issue №6. – рр. 447-450.
Короткий огляд (реферат): Recently, due to the spread of the ideas of developmental training significantly increased the pedagogues’ interest in students’ independent activity. One of the indicators of the success of education is the students’ independence, which is necessary producing independent judgments and actions by the student in overcoming learning difficulties. A new classification of works has appeared that reflects modern approaches to teaching, ways of performing actions, the levels of the autonomy of the subject of study. The article analyzes the stages of formation of scientific theories of self-education of domestic and foreign scientists.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10743
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yuan Yan.pdf5.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.