Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10706
Назва: Specific features of educational space of free self determination of a personality in the context of pedagogy of freedom
Автори: Rastrygina, A. M.
Ключові слова: pedagogy of freedom
subjective activity
educational space of self-determination
personality freedom
teaching process
Дата публікації: 2015
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Rastrygina A. M. Specific features of educational space of free self determination of a personality in the context of pedagogy of freedom / A. M. Rastrygina // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2015. – Issue №6. – рр. 304-311.
Короткий огляд (реферат): The article concerns fundamental principles of pedagogy of freedom as a multidimensional socio-pedagogic phenomenon. It also examines basic structural components (dimensional and objective, socio-psychologic, organizational and pedagogical) of the newly designed by us educational space for free self-determination of a personality, as well as conditions of its functioning in temporary pedagogic practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10706
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rastrygina A. M..pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.