Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10703
Назва: Students’ involvement to professional selfimprovement during the socio-pedagogical practice
Автори: Parfenyuk, V. O.
Ключові слова: professional self-development
practical training
social - pedagogical practice
Дата публікації: 2015
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Parfenyuk V. O. Students’ involvement to professional selfimprovement during the socio-pedagogical practice / V. O. Parfenyuk // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2015. – Issue №6. – рр. 283-287.
Короткий огляд (реферат): Socio-pedagogical practice lets future social teachers formulate professional positions of social worker, outlook, behaviors and professional ethics. Such an activity gives an opportunity to master techniques and technologies of social and educational activities, form ability and skills, such as contractual, organizing, investigative and communicative. Such a practice allows the students get to know the modern educational work in different institutions, consolidate and deepen knowledge in socio-pedagogical subject courses and shape the readiness to educational institutions. When future social teachers do practical work, they obtain professionally significant and personal skills, such as independence, tolerance, respect, strong-willed efforts so on.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10703
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Parfenyuk V. O..pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.