Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10686
Назва: The functions of corporative culture of modern university
Автори: Койчева, Тетяна Іванівна
Koycheva, Tetyana Ivanivna
Ключові слова: corporate culture
organization
university
functions of the corporate culture
Дата публікації: 2015
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Koycheva T. I. The functions of corporative culture of modern university / T. I. Koycheva // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2015. – Issue №6. – рр. 179-184.
Короткий огляд (реферат): The article discusses the features and functions (standard-regulating, motivating, stabilization, security, replacement, adaptive, innovative) Corporate Culture University as the organization of a special type. Corporate culture is defined as one of the components of the success of the organization. Also is distinguished the place of corporate culture in the structure of management of the higher education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10686
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koycheva T. I..pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.