Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10632
Title: | Training future french teachers’ professionally oriented competence in listening in the second year of studying: knowledge, abilities, skills |
Other Titles: | Навчання професійно орієнтованих компетентностей майбутніх викладачів французької мови на слуханні на другому курсі: знань, умінь, навичок |
Authors: | Yakovenko, Y. V. Яковенко, Е. В. |
Keywords: | professionally oriented competence in listening future French teacher професійно орієнтована компетентність у слуханні майбутній вчитель французької мови |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Yakovenko Y. V. Training future french teachers’ professionally oriented competence in listening in the second year of studying: knowledge, abilities, skills / Y. V. Yakovenko // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 486-494. |
Abstract: | The article deals with characteristic of components of future French teachers’ professionally oriented competence in listening trained in the second year of studying: skills, abilities, knowledge. To achieve the aim of the article following methods were used: analysis, systematization and summarizing of personal pedagogical experience and scientific resources. Стаття присвячена характеристиці компонентів професійно орієнтованої компетентності майбутніх викладачів французької мови з аудіювання, що навчається на другому курсі навчання: навички, вміння, знання. Для досягнення мети статті використовувались наступні методи: аналіз, систематизація та узагальнення особистого педагогічного досвіду та наукових ресурсів. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10632 |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yakovenko Y.V. 2014 5.pdf | 1.64 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.