Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10632
Title: Training future french teachers’ professionally oriented competence in listening in the second year of studying: knowledge, abilities, skills
Other Titles: Навчання професійно орієнтованих компетентностей майбутніх викладачів французької мови на слуханні на другому курсі: знань, умінь, навичок
Authors: Yakovenko, Y. V.
Яковенко, Е. В.
Keywords: professionally oriented competence in listening
future French teacher
професійно орієнтована компетентність у слуханні
майбутній вчитель французької мови
Issue Date: 2014
Publisher: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Citation: Yakovenko Y. V. Training future french teachers’ professionally oriented competence in listening in the second year of studying: knowledge, abilities, skills / Y. V. Yakovenko // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 486-494.
Abstract: The article deals with characteristic of components of future French teachers’ professionally oriented competence in listening trained in the second year of studying: skills, abilities, knowledge. To achieve the aim of the article following methods were used: analysis, systematization and summarizing of personal pedagogical experience and scientific resources. Стаття присвячена характеристиці компонентів професійно орієнтованої компетентності майбутніх викладачів французької мови з аудіювання, що навчається на другому курсі навчання: навички, вміння, знання. Для досягнення мети статті використовувались наступні методи: аналіз, систематизація та узагальнення особистого педагогічного досвіду та наукових ресурсів.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10632
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yakovenko Y.V. 2014 5.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.