Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10631
Title: | The content and components of the creative communication skills of the future teachers of art disciplines |
Other Titles: | Зміст та компоненти творчих навичок спілкування майбутнього викладачі художніх дисциплін |
Authors: | Волкова, Юлія Ігорівна Volkova, Yuliia Мировська, Ю. І. |
Keywords: | pedagogical communication teacher’s communication skills creative pedagogical communication creative communication skills creative communication skills components педагогічне спілкування навички спілкування вчителя навички творчого спілкування компоненти навичок творчого спілкування |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Volkova Y. The content and components of the creative communication skills of the future teachers of art disciplines / Y. Volkova // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 479-486. |
Abstract: | The modern art education requires more systematic and coherent ideas about the laws of creative process of art, in particular the specific implementation mechanisms of general aesthetic principles installations of artistic and creative communication between the participants of the educational environment of high school. Сучасна мистецька освіта вимагає більш систематизованих і послідовних уявлень про закономірності творчого процесу мистецтва, зокрема про специфічні механізми реалізації загальноестетичних засад установок художньо-творчого спілкування між учасниками освітнього середовища середньої школи. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10631 |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Volkova Y. 2014 5 .pdf | 1.56 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.