Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10630
Title: Providing integrative knowledge, skills and habits of future social pedagogue with respect to the implementation of subjectivity in professional activity
Other Titles: Надання інтегративних знань, навичок та звичок майбутнього соціального педагога щодо реалізації суб’єктивності у професійній діяльності
Authors: Віцукаєва, Катерина Михайлівна
Vitsukaіeva, Kateryna Mykhailivna
Keywords: integrative knowledge
habits
subjectivity
subject
навички
інтегративні знання
звички
суб'єктивність
суб'єкт
Issue Date: 2014
Publisher: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Citation: Vitsukaіeva K. M. Providing integrative knowledge, skills and habits of future social pedagogue with respect to the implementation of subjectivity in professional activity / K. M. Vitsukaіeva // . Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр.
Abstract: The article is devoted to justifying and defining pedagogical conditions of the training of social pedagogue as a subject of professional activity: providing integrated knowledge, skills and habits of future social pedagogue with respect to the implementation of subjectivity in professional activity. Стаття присвячена обґрунтуванню та визначенню педагогічних умов підготовки соціального педагога як суб'єкта професійної діяльності: надання інтегрованих знань, умінь та звичок майбутнього соціального педагога щодо реалізації суб'єктності у професійній діяльності.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10630
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vitsukaіeva Kateryna Mykhailivna 2014 5 d.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.