Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10599
Назва: Competence paradigm in higher art education
Інші назви: Парадигма компетентності у вищій художній освіті
Автори: Олексюк, О. М.
Oleksiuk, O. M.
Ключові слова: competence approach
paradigm
discourse
competency
higher education
компетентнісний підхід
парадигма
дискурс
вища освіта
Дата публікації: 2014
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Oleksyuk O. M. Competence paradigm in higher art education / O. M. Oleksyuk // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 278-285.
Короткий огляд (реферат): The article analyzes the views of contemporary scholars on the nature of the competence approach. Features the particularities of the introduction of competence- based approach and the ways of its implementation in higher education. The competence approach to the professional training of the experts in a higher school has recently become an object of lively discussions in the community of our country and abroad. Despite of the common increase of research activity the problem of the education’s competency has passed into the practical elaborations. У статті проаналізовано погляди сучасних науковців на природу компетентнісного підходу. Особливості запровадження компетентнісного підходу та шляхи його реалізації у вищій освіті. Компетентнісний підхід до професійної підготовки фахівців у вищій школі останнім часом став об’єктом жвавих дискусій у громаді нашої країни та за кордоном. Незважаючи на загальне зростання науково-дослідницької діяльності, проблема компетентності освіти перейшла у практичні напрацювання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10599
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oleksyuk O. M. 2014 5.pdf1.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.