Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10544
Title: Використання активних робочих форм у вихованні в молодших школярів життєвих навичок
Other Titles: The use of active work forms in the inculcating the life skills among younger students
Authors: Мехдиева, Зейнаб
Keywords: початкова школа
урок
учень
інтерактивний метод навчання
життєві навички
школа
активні форми роботи
primary school
student
interactive teaching method
life skills
active work forms
school
lesson
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Мехдиева З. Використання активних робочих форм у вихованні в молодших школярів життєвих навичок / З. Мехдиева // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2020. – № 4. – С. 5-9.
Abstract: У статті широко проаналізовано досвід використання активних форм роботи у вихованні в учнях початкових класів загальноосвітніх шкіл життєвих навичок. Класифіковано типи уроків, в яких з’ясовано сутність видів активних уроків. Зазначається, що досягти формування життєвих навичок учнів можливо завдяки використанню активних форм роботи в процесі навчання, організованих для всіх типів сучасних уроків. Для цього необхідно в ході активного уроку створювати мотивацію, використовувати проблемні ситуації. Ми знаємо, що навчання головним чином мотивує мислення. Постановка завдання учням спонукає їх мислити і створює умови для формування їх мислення. Вирішуючи проблему, у дітей формуються позитивні емоції та ентузіазм до навчання. Використання активних форм роботи для виховання життєвих навичок також створює основу для підвищення пізнавальної активності учнів. У зв'язку з цим також важливо виконувати проблемні завдання. Таким чином, створення основи для набуття нових знань та створення умов для активного розуміння знань відіграє ключову роль у реалізації проблемних завдань. Стаття підсумовує використання інтерактивних методів навчання, а також зосереджує увагу на основних аспектах процесу діяльності вчителів початкових класів. Таким чином, у статті відображено використання активних форм роботи в процесі викладання предмета «життєві знання» при розкритті життєвих навичок учнів. The experience of using active forms of work in inculcating life skills in students in the primary grades of secondary schools was widely analyzed in the article. The types of lessons are classified, in which the essence of the types of active lessons is clarified. It is noted that it is possible to achieve the formation of students' life skills through the use of active forms of work in the learning process organized for all types of modern lessons. For this, it is necessary to create motivation in the course of an active lesson, to use problem situations. We know that training mainly motivates thinking. Setting a task for students motivates them to think and creates conditions for the formation of their thinking. By solving the problem, children develop positive emotions and enthusiasm for learning. The use of the active work forms in the inculcation of life skills also creates the basis for enhancing students' cognitive activity. In this regard, it is also important to perform problematic tasks. Thus, creating the basis for the acquisition of new knowledge and creating conditions for active understanding of knowledge plays a key role in the implementation of problematic tasks. The article summarizes the use of interactive teaching methods, and also focuses on the main aspects of the activity process of the primary school teachers. Thus, the article reflects the use of active forms of work in the process of teaching the subject "life knowledge" in the disclosure of life skills of students.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10544
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mehdıyeva.pdf433.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.