Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10516
Title: Актуальність застосування квалітологічного підходу до організації процесу підготовки майбутніх викладачів професійної освіти у галузі дизайну в Україні
Other Titles: The relevance of applying a qualitative approach to the organization of the process of training future teachers of vocational education in the field of design in Ukraine
Authors: Артемьєва, Інна Сергіївна
Artemieva, Inna Serhiivna
Keywords: підготовка майбутніх викладачів професійної освіти
професійна освіта
дизайн
педагогічна майстерність
соціальне партнерство
training of future teachers of vocational education
professional education
design
pedagogical skills
Issue Date: 2020
Publisher: ГО "Південна фундація педагогіки"
Citation: Артемьєва І. С. Актуальність застосування квалітологічного підходу до організації процесу підготовки майбутніх викладачів професійної освіти у галузі дизайну в Україні / І. С. Артемьєва // Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і праткики: зб. наук. робіт міжнародної науково-практ. конференції (18-19 грудня 2020 р., м. Одеса). - ГО "Південна фундація педагогіки", 2020. - Ч. 2. - С. 51-55.
Abstract: Для забезпечення успішної інтеграції в світову економіку, Україні необхідно приділити особливу увагу розвитку такої професійної сфери як дизайн. Професійна підготовка фахівців будь-якої галузі передбачає професійне навчання в закладах професійної освіти будь-якого рівня та напряму підготовки, у результаті якого суб’єкт навчання оволодіває системою наукових знань і пізнавальних умінь, навичок. Представлена публікація виконана в рамках реалізації проєкту Erasmus + KA2 CBHE «Нові механізми управління на основі партнер- ства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні. To ensure successful integration into the world economy, Ukraine needs to pay special attention to the development of such a professional field as design. Professional training of specialists in any field involves professional training in vocational education institutions of any level and direction of training, as a result of which the subject of training masters the system of scientific knowledge and cognitive skills. The presented publication was made within the framework of the Erasmus + KA2 CBHE project “New management mechanisms based on partnership and standardization of teacher training in Ukraine.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10516
Appears in Collections:Кафедра технологічної і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Artemieva Inna Serhiivna 2020.pdf461.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.