Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10441
Title: Етапи інтегрованого навчання історії України майбутніх викладачів історії засобами англійської мови
Other Titles: The stages of integrated teaching of Ukrainian history to prospective history teacher by means of English
Authors: Кордонова, Алла Вікторівна
Кордонова, Алла Викторовна
Kordonova, Alla Victorivna
Keywords: етапи
інтегроване навчання
майбутні викладачі історії
процесуальна інтеграція
професійна компетентність
іншомовна мовленнєва компетентність
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кордонова А. В. Етапи інтегрованого навчання історії України майбутніх викладачів історії засобами англійської мови / А. В. Кордонова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2020. – № 4 (133). – С. 93-100.
Abstract: The relevance of the study is stipulated by the requirements intended for prospective specialists in history, the separation of a particular competence dealing with the ability to communicate by means of a foreign language using the terminology adopted within the professional environment, to be more precise. The research aims to present the process of step-by-step integrated teaching of the history of Ukraine to the would-be History teachers by means of English. The following methods have been used to solve the tasks set in the study: theoretical – analysis of pedagogical, psychological, didactic literature on the problem under consideration, which allows further substantiation of the expediency of step-by-step integrated training of the would-be History teachers to improve professional activities by means of English; empirical – analysis of the Standard of Higher Education of Ukraine on the History of Ukraine, the current curriculum, educational programs in the discipline «Foreign Language for Professional Purposes» for students majoring in 014 Secondary education (History) to clarify the status of the problem in the practice of higher education of Ukraine. The process of gradual teaching of Ukrainian history to the would-be History teachers by means of English has been substantiated by the theoretical findings as follows: 1) integration of profession-related and foreign language speech competencies of the future History teachers is the basis for better performance of their professional duties; 2) under the integrated stages of teaching History by means of the English language, we understand certain stages of students’ development which have both linguistic and thematic content; 3) the stages of integrated teaching of the History of Ukraine to the future History teachers by means of English are introductory, language-oriented, education- and speech-centred, profession- and speech-related, final; 4) each stage has an integrated goal (language and subject), methodical actions for mastering professional content by means of English, and the result; 5) all the stages of the integrated learning are interconnected and interdependent both linguistically and in terms of their content. У статті розглядається процес інтегрованого навчання історії України майбутніх викладачів історії засобами англійської мови. У ході дослідження з’ясована його актуальність, що зумовлена вимогами до фахівців зазначеної галузі, а саме: виокремлення компетентності, здатність спілкуватися іноземною мовою із використанням термінології, прийнятної у фаховому середовищі. Розглянуто дефініції понять «професійна компетентність майбутніх викладачів історії» та «іншомовна мовленнєва компетентність майбутніх викладачів історії». Зазначено, що ці поняття мають ідентичний склад й аналогічні способи реалізації в єдиному інтегрованому процесі підготовки майбутніх істориків до поглиблення їхніх професійних знань й умінь засобами англійської мови. Оскільки таке інтегроване навчання є складним процесом, його необхідно здійснювати за етапами. Зокрема, такими: ознайомлювальний, на якому відбувається прослуховування тематичної інформації рідною мовою у процесі лекції викладача-історика; 2) мовний, на якому студенти набувають лінгвістичних знань, відповідних до тематики, що вивчається, у них формуються навички вживання цього матеріалу в словосполученнях і реченнях; 3) освітньо-мовленнєвий, який сприяє розвитку вмінь сприйняття тематичної інформації у процесі прослуховування лекції англійською мовою, а також перевірки розуміння прослуханого шляхом відповідей на деталізовані і ключові запитання та написання власних резюме; 4) професійно-мовленнєвий, на якому студенти навчаються аналізувати, синтезувати, інтерпретувати, прогнозувати історичні події і процеси відповідної тематики засобами англійської мови; 6) підсумковий, на якому оцінюється та коригується робота студентів та визначається приріст їхніх мовленнєвих умінь і професійних знань. Кожний із представлених етапів має інтегровану мету, мовленнєве та професійно зорієнтоване наповнення та результат. Унаслідок проведеного дослідження було з’ясовано, що всі визначені етапи є взаємопов’язаними та передбачають поступове поглиблення знань навчальної дисципліни і розвиток англомовних умінь для їх вираження.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10441
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kordonova.pdf296.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.