Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10424
Title: Екологічна освіта в умовах дистанційного навчання під час карантину в середніх школах Словацької Республіки
Other Titles: Ecological education under conditions of distance learning during the quarantine in secondary schools of the Slovak Republic
Authors: Турок, Оксана Степанівна
Keywords: екологічна освіта
пандемія
екологічне виховання
дистанційна освіта
карантинні заходи
дистанційне екологічне навчання
екологічне навчання під час карантину
інтернет-ресурси
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Турок О. С. Екологічна освіта в умовах дистанційного навчання під час карантину в середніх школах Словацької Республіки / О. С. Турок // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2020. – № 3 (132). – С. 159-165.
Abstract: Global changes in ecosystems caused by human activities require modern education to develop the ecological competence of the younger generation. Under conditions of distance learning, it is rather difficult to purposefully develop the ecological educational component. The aim of the article is to consider the content and methods of environmental education and upbringing within the distance learning of high school students in the Slovak Republic during the Covid-19 pandemic. To reach the aim, the following theoretical methods have been used: systematisation, analysis, substantiation of the conceptual apparatus, formulation of conceptual regulations conclusions of the study, the method of analysis of pedagogical documentation and current regulations, content analysis of curricula and methodological support of the educational process to assess the level of environmental education during distance learning in a pandemic. The peculiarities of the use of Internet resources and innovative technologies during ecological education and upbringing in the Slovak Republic have been described. Attention has been paid to the need for environmental education during quarantine. The ways and mechanisms of introduction of ecological education in secondary schools of Slovakia under conditions of the quarantine have been investigated. Some methods for assessing the environmental component of study during distance learning in schools have been established. The normative acts and pedagogical documentation of several secondary schools of the Slovak Republic during the distance learning in the quarantine caused by COVID-19 have been analysed and the methods, forms and means for distance environmental education of schoolchildren have been identified. The obtained results can be used for the development of ecological competence of Ukrainian school pupils under conditions of distance learning. Глобальні зміни екосистем, спричинені діяльністю людини, вимагають від сучасної освіти розвитку екологічної компетенції підростаючого покоління. В умовах дистанційного навчання цілеспрямовано розвивати екологічний освітній складник досить складно. Метою статті є розгляд змісту та способів реалізації екологічної освіти та виховання в умовах дистанційного навчання учнів середньої школи Словацької республіки під час пандемії Covid-19. Для досягнення мети застосовувалися теоретичні методи дослідження: систематизація, аналіз, обґрунтування понятійного апарату, формулювання концептуальних положень і висновків дослідження, метод аналізу педагогічної документації та чинних нормативних актів, контент-аналіз навчальних програм і методичного забезпечення освітнього процесу для оцінки рівня екологічної освіти під час дистанційного навчання в умовах пандемії. Схарактеризовано особливості використання інтернет- ресурсів та інноваційних технологій під час екологічного навчання та виховання в Словацькій республіці. Звернуто увагу на необхідність екологічної освіти, досліджено шляхи і механізми впровадження екологічної освіти в загальноосвітніх школах Словаччини в умовах карантину. Проаналізовано нормативні акти та педагогічну документацію кількох середніх шкіл Словацької республіки під час дистанційного навчання в умовах карантину під час поширення Сovid-19 та виявлено способи, форми і засоби для дистанційного екологічного просвітництва школярів, а також критерії оцінювання учнів. Досліджено можливості словацьких та міжнародних веб-сайтів, мобільних застосунків та програм для екологічної освіти під час дистанційного навчання, таких як . Отримані результати можна використовувати для розвитку екологічної компетентності учнів української школи в умовах дистанційного навчання.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10424
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Turok.pdf292.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.