Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10406
Назва: Junior schoolchildren’s productive activity organization features
Інші назви: Особливості організації продуктивної діяльності молодших школярів
Автори: Балакірєва, Вікторія Анатоліївна
Balakireva, Victoria Anatoliivna
Ключові слова: productive activity
junior schoolchildren
primary school
educational area
продуктивна діяльність
молодші школярі
освітній напрям
Дата публікації: 2014
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Balakireva V. A. Junior schoolchildren’s productive activity organization features // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. - 2014. - Ariel. Issue №5. - C. 19-25.
Короткий огляд (реферат): Theoretical bases of junior schoolchildren's productive activity, the content, methods, forms and didactic-methodical means of schoolchildren's productive activity, the ways of their productive activity experience formation as a factor of educational practice humanization are analyzed in the article. The problem of providing such a character of education that will guarantee social balance and mobility to a schoolchild and will promote the embodiment of his/her own knowledge and experience into independent training product and availability to self- development and self-education is extremely topical for the school. One way of solving this problem is to humanize the educational practice, which is aimed to form schoolchildren's experience of productive learning activity. Productive learning confronts to the effectiveness of learning in a traditional informational criteria of the comparisons and patterns. У статті проаналізовано теоретичні основи продуктивної діяльності молодших школярів, зміст, методи, форми та дидактико-методичні засоби виробничої діяльності школярів, шляхи формування досвіду їх виробничої діяльності як чинника гуманізації навчальної практики. Проблема забезпечення такого характеру освіти, який гарантуватиме школяреві соціальну рівновагу та мобільність та сприятиме втіленню його власних знань та досвіду в самостійний навчальний продукт та доступності до саморозвитку та самоосвіти, є надзвичайно актуальною для школа. Одним із шляхів вирішення цієї проблеми є гуманізація освітньої практики, яка спрямована на формування у школярів досвіду продуктивної навчальної діяльності. Продуктивне навчання стикається з ефективністю навчання за традиційними інформаційними критеріями порівнянь та закономірностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10406
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Balakireva Victoria Anatoliivna 2014.pdf909.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.