Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10304
Назва: Методичні аспекти реалізації наступності під час навчання розв’язування задач учнів початкової та основної шкіл
Інші назви: Methodological aspects of implementing continuity in learning to solve problems of primary and secondary school students
Автори: Тумбрукакі, Алла Валеріївна
Tumbrukaki, Alla Valeriivna
Haievets, Yana Stanislavivna
Гаєвець, Яна Станіславівна
Ключові слова: текстова задача
принцип наступності
методи розв’язування текстових задач
text problem
principle of continuity
methods of solving text problems
Дата публікації: 2020
Видавництво: Видавець ФОП Гордієнко
Бібліографічний опис: Гаєвець Я. С. Методичні аспекти реалізації наступності під час навчання розв’язування задач учнів початкової та основної шкіл / Я. С. Гаєвець, А. В. Тумбрукакі // Математична освіта: минуле сьогодення, майбутнє, до 100-річчя від дня народження О. Ф. Семеновича: монографія / М. І. Бурда та ін.; за ред. Н. А. Тарасенкової. – Черкаси: Видавець ФОП Гордієнко, 2020. – С. 57-69.
Короткий огляд (реферат): Досліджено методи розв’язування текстових задач в 4 та 5 класах та розробка методичних рекомендацій для майбутніх учителів математики з метою реалізації принципу наступності під час навчання учнів 5-го класу розв’язувати задачі алгебраїчним методом. Methods of solving text problems in 4th and 5th grades and development of methodical recommendations for future teachers of mathematics in order to implement the principle of continuity in teaching 5th grade students to solve problems by algebraic method are studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10304
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tumbrukaki Alla Valeriivna 2020.pdf458.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.