Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10274
Назва: Виявлення готовності вчителя до контрольно-оцінної діяльності
Інші назви: Identifying the readiness of the teacher for control and evaluation activities
Автори: Глазова, В. В.
Ключові слова: готовність
контроль
контрольно-оцінна діяльність
readiness
control
control and evaluation activities
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Глазова В. В. Виявлення готовності вчителя до контрольно-оцінної діяльності / В. В. Глазова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 2. – С. 12-15.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемам підготовки майбутнього вчителя до виконання контрольно-оцінної діяльності в умовах особистісно-орієнтовної моделі освіти. Визначено складові, критерії, показники та рівні готовності студента до контрольно-оцінної діяльності. Розглянуто один із способів навчання майбутніх учителів свідомого вибору моделі контрольно-оцінної діяльності на основі застосування навчального тренажера, який допомагає студенту освоїти зміст контрольно-оцінної діяльності, спонукає до самостійної діяльності, сприяє вихованню ціннісного ставлення до контрольнооцінної діяльності і дозволяє діагностувати готовність майбутнього вчителя до цієї діяльності. Описана структуру тренажера, функціональне призначення компонентів і методика його використання. The article is devoted to the problems of preparation of the future teacher for the performance of control and evaluation activities in the conditions of personality-oriented model of education. The components, criteria, indicators and levels of readiness of the student for control and evaluation activities are determined. One of the ways to teach future teachers to consciously choose a model of control and evaluation activities based on the use of a training simulator, which helps students to master the content of control and evaluation activities, encourages independent activity, promotes values ​​of control and evaluation activities and allows diagnosing the readiness of future teachers. activities. The structure is described simulator, functional purpose of components and methods of its use.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10274
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Глазова В. В. 2011.pdf255.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.