Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10269
Назва: Концепційне поле музичної моторності
Інші назви: The concept field of musical motority
Автори: Вороновська, Ольга Володимирівна
Voronovskaya, Olga Volodymyrivna
Ключові слова: рух у музиці
музична моторність
концепційний підхід
movement in music
musical motority
conceptual approach
Дата публікації: 2018
Видавництво: Астропринт
Бібліографічний опис: Вороновська О. В. Концепційне поле музичної моторності / О. В. Вороновська // Науковий вісник “Музичне мистецтво і культура”. Вип.27. Кн. 1. – Одеса : Астропринт, 2018. – С.128 – 139.
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є виявлення багатовимірності поняття та явища музичної моторності, яка містить у собі систему категорій нижчого порядку, тобто інший рівень її осмислення. Головною відправною методичною позицією роботи стає положення І. Котляревського стосовно еволюції мислення в музично-художній сфері і відбиття цієї еволюції в двох рівноцінних мовних системах: в засобах музичної виразності і в поняттєвому апараті музикознавства. The purpose of the work is to reveal the multidimensionality of the notion and phenomenon of musical motority, which contains the system of categories of lower order, that is to say another level of its comprehension. The main starting methodological position of the work is I. Kotlyarevsky's position on the evolution of thinking in the musical and artistic sphere and the display of this evolution in two equivalent language systems: in the means of musical expressiveness and in the conceptual apparatus of musicology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10269
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voronovskaya Olga Volodymyrivna 2018.pdf491.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.