Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10205
Title: Проблема наступності навчання математики у контексті формування методичних компетенцій майбутніх вчителів
The problem of continuity of teaching mathematics in the context of the formation of methodological competencies of future teachers
Authors: Іванова, Світлана Володимирівна
Ivanova, Svitlana Volodymyrivna
Keywords: проблема наступності
навчання математики
the problem of continuity
teaching mathematics
Issue Date: 2012
Publisher: Суми : видавничо-виробниче підприємство «Мрія» ТОВ
Citation: Іванова С. В. Проблема наступності навчання математики у контексті формування методичних компетенцій майбутніх вчителів / С. В. Іванова. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу ІТМ*плюс –2012». – У 3-х ч. Ч. 2 / упоряд. О. С. Чашечникова. – Суми : видавничо-виробниче підприємство «Мрія» ТОВ, 2012. – С. 53-55.
Abstract: Представлені елементи методичної системи, розроблені з урахуванням наступності навчання математики в початковій і основній школах, на основі моделі формування професійної компетентності майбутніх вчителів математики. This work represents the elements of methodical system which is built up according to succession learning mathematics at primary and secondary schools, and it is based on the formation model of professional competence of future mathematics teachers.Keywords: teacher methodical competence, succession, mathematics.
URI: http://fizmatsspu.sumy.ua/Konferencii/sbor/itm/ITM-2012-p2.pdf#page=53
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10205
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Svitlana Volodymyrivna.pdf2.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.