Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/101
Назва: Системно-діяльнісний підхід до підготовки майбутнього вчителя
Автори: Чебикін, Олексій Якович
Chebykin, Oleksij Yakovych
Богданова, Інна Михайлівна
Яблонська, Наталія Вікторівна
Хмель, Наталія Дмитрівна
Вдовіченко, Оксана Володимирівна
Біла, Олена Олександрівна
Курлянд, Зинаида Наумівна
Kurlіand, Zinaida Naumivna
Khmel, Nataliya Dmitrivna
Bohdanova, Inna Mikhailivna
Vdovichenko, Oksana Volodymyrivna
Bila, Olena Oleksandrivna
Ключові слова: підготовка вчителя
системно-діяльнісний підхід
компетентнісні моделі
Дата публікації: 2006
Видавництво: РВА "Смил"
Бібліографічний опис: Системно-діяльнісний підхід до підготовки майбутнього вчителя : монографія / [О. Я. Чебикін, З. Н. Курлянд, І. М Богданова та ін.]. – Одеса : СМИЛ, 2006. – 120 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику відображено аналіз сучасних вітчизняних та закордонних психолого-педагогічних підходів та вимог до підготовки майбутнього вчителя у ВНЗ, представлено концептуальні положення підготовки вчителя на засадах системно-діяльнісного підходу. теоретичні положення щодо зазначеної концепції проілюстровано розробленими компетентнісними моделями підготовки вчителя початкових класів, соціального педагога, фахівця дошкільного виховання, вчителя музики та практичного психолога. розраховано на студентів, магістрантів, викладачів педагогічних закладів освіти, слухачів та викладачів підвищення кваліфікації фахівців-педагогів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/101
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
System-activity approach.pdf31.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.