Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10089
Title: Науково-теоретичний аналіз особливостей мовленнєвого розвитку дітей з тяжкими порушеннями мовлення
Other Titles: Scientific and theoretical analysis of the peculiarities of speech development of children with severe speech disorders
Authors: Ткачук, Олег Володимирович
Tkachuk, Oleh Volodymyrovych
Keywords: тяжкі порушення мовлення
діти старшого дошкільного віку
корекційно-логопедичний процес
психолінгвістичний підхід
severe speech disorders
children of preschool age
speech activity
speech-correction process
psycholinguistic approach
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Ткачук О. В. Науково-теоретичний аналіз особливостей мовленнєвого розвитку дітей з тяжкими порушеннями мовлення / О. В. Ткачук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2010. - Вип. 16. - С. 199-203.
Abstract: У статті проведений науково-теоретичний аналіз особливостей мовленнєвого розвитку дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Мовлення розглядається в контексті уявлень про системну будову психічної діяльності, при якій пізнавальні, вольові та мотиваційні процеси перебувають у нерозривній єдності. In this article the scientific and theoretical analysis of features of speech development in children with severe speech disorders. Speech is considered in the context of a systematic understanding of the structure of mental activity in which cognitive, motivational, and motivational processes are inseparable unity.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10089
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики декоративно-прикладного мистецтва та графіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachuk 2010.pdf363.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.