Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10070
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАшихміна, Наталія Віталіївна-
dc.contributor.authorAshykhmina, Nataliia Vitaliivna-
dc.date.accessioned2020-11-09T07:59:17Z-
dc.date.available2020-11-09T07:59:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАшихміна Н. В. До проблеми проєктування індивідуальної траєкторії розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки // World science: problems, prospects and innovations : Abstracts of the 2nd International scientific and practical conference. - Perfect Publishing. Toronto, Canada, 2020. - P. 216-219. URL: https://sci-conf.com.ua/ii-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiyaworld-science-problems-prospects-and-innovations-28-30-oktyabrya-2020-godatoronto-kanada-arhiv/.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10070-
dc.description.abstractПроєктування траєкторії індивідуального розвитку здобувачів вищої освіти в процесі диригентсько-хорової підготовки зумовлює активацію фахового й особистісного саморозвитку майбутніх учителів музичного мистецтва і в значній мірі забезпечує результативність художньо-освітнього процесу й диригентсько-хорової підготовки, оскільки істотно впливає на підвищення рівня мотивації та пізнавальної активності майбутніх фахівців, ставить їх у позицію суб’єктів, які безпосередньо керують власною виконавською діяльністю, фахово-особистісним становленням й удосконаленням. Designing the trajectory of individual development applicants for higher education in the process of conducting and choral training determines activation of professional and personal self-development of future teachers musical art and largely ensures the effectiveness of the art education process and conducting and choral training, as significantly affects the level of motivation and cognitive activity of the future professionals, puts them in the position of entities that directly manage their own executive activity, professional and personal formation and improvement.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherPerfect Publishinguk
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk
dc.subjectпроєктування індивідуальної траєкторії розвиткуuk
dc.subjectдиригентсько-хорова підготовкаuk
dc.subjectмайбутні вчителі музичного мистецтваuk
dc.subjectindividualization of learninguk
dc.subjectdesigning an individual development trajectoryuk
dc.subjectconducting and choral traininguk
dc.subjectprospective teachers of music artuk
dc.titleДо проблеми проєктування індивідуальної траєкторії розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовкиuk
dc.title.alternativeTo the problem of individual design trajectories of development of prospective teachers of music art in the process of conducting and choral traininguk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ashykhmina NV.pdf738.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.