Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9867
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСимоненко, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorSymonenko, Svitlana Mykolaivna-
dc.contributor.authorГрек, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorGrek, Olena Mykolayivna-
dc.date.accessioned2020-10-21T07:05:44Z-
dc.date.available2020-10-21T07:05:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСимоненко С. М. Вплив інформаційних технологій на прояв емоційних реакцій підлітків / С. М. Симоненко // Психологічний і педагогічний дискурс: наукові записик вчених: зб. матеріалів конференції / за заг. ред. Т. О. Олефіренка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - С. 184-186.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9867-
dc.description.abstractУ статті розкрито питання, яке стосується впливу інформаційних технологій на особистісний розвиток дітей та підлітків та використання особистісних ресурсів для захисту від негативної інформації. The article addresses the issue of the impact of information technology on the personal development of children and adolescents and the use of personal resources to protect against negative information.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаuk
dc.subjectвплив інформацінйих технологійuk
dc.subjectпідліткиuk
dc.subjectнегативна інформаціяuk
dc.subjectемоційна реакціяuk
dc.subjectthe impact of information technologyuk
dc.subjectteenagersuk
dc.subjectnegative informationuk
dc.subjectemotional reactionuk
dc.titleВплив інформаційних технологій на прояв емоційних реакцій підлітківuk
dc.title.alternativeThe influence of information technology on the manifestation of emotional reactions of adolescentsuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Кафедра психології розвитку та соціальних комунікацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Symonenko Svitlana Mykolaivna 2020.pdf221.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.