Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9857Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кердівар, Наталя Іванівна | - | 
| dc.contributor.author | Kerdivar, Natalia Ivanivna | - | 
| dc.date.accessioned | 2020-10-20T06:55:44Z | - | 
| dc.date.available | 2020-10-20T06:55:44Z | - | 
| dc.date.issued | 2008 | - | 
| dc.identifier.citation | Кердівар Н. І. Способи творення оповідної структури у малій прозі М. Трублаїні. Вісник СумДУ. Серія Філологія. Суми. 2008. №2, С. 88-93. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9857 | - | 
| dc.description.abstract | The auttor uses the plot's scheme of Propp to make a model of an amazinj fairy-tale; also M. Trublajini searches the story's structure buildiy means of adventure novels to define common and un common elements.Літературні пригодницькі жанри генетично завжди були пов'язані з чарівною казкою. Зародившись ународній казці, вони згодом трансформувались в античних оповідях, анадалі стали основою лицарського, шахрайського та готичного романів. У зв'язку зі становленням нової реалістичної свідомості пригодництво відступило на другий план. Як зазначає Мошенська, «пізнання складності життя, його трагічних протиріч, глибоке проникнення в психологію, а разом з тим велика роль повсякденності, – все це витіснило пригодуз великої літератури». | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Вісник СумДУ | uk | 
| dc.subject | пригодницький жанр | uk | 
| dc.subject | чарівна казка | uk | 
| dc.subject | оповідна структура | uk | 
| dc.subject | мала проза | uk | 
| dc.title | Способи творення оповідної структури у малій прозі М. Трублаїні | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | Кафедра слов’янського мовознавства | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Sposoby tvorennia.pdf | 166.24 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
