Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/906
Назва: Підготовка магістрантів педагогічних університетів до організації кредитно-модульного навчання
Інші назви: Training of graduate students of pedagogical universities in the organizing of credit-module teaching
Автори: Оськіна, Наталія Олександрівна
Oskina, Natalia Oleksandrivna
Ключові слова: магістранти педагогічних університетів
організація
кредитно-модульне навчання
професійно-педагогічна компетентність
graduate students of pedagogical universities
organization
credit-module teaching
professional and pedagogical competence
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Оськіна, Н. О. Підготовка магістрантів педагогічних університетів до організації кредитно-модульного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Наталія Олександрівна Оськіна; наук. кер. І. М. Богданова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджено підготовку магістрантів педагогічних університетів до організації кредитно-модульного навчання як процес формування професійно-педагогічної компетентності випускника університету; визначено й обґрунтовано складові професійно-педагогічної компетентності магістрантів педагогічних університетів до організації кредитно-модульного навчання (аутопсихологічна, науково-предметна, проектувальна компетентності); виявлено педагогічні умови підготовки магістрантів педагогічних університетів до організації кредитно-модульного навчання. Training of graduate students of pedagogical universities in the organizing of credit-module teaching as a process of professional and pedagogical competence development of university graduates has been researched; the components of professional and pedagogical competence of graduate students of pedagogical universities have been defined and grounded (autopsyhological, scientific and subject, designing competences); the pedagogical conditions of graduate students training have been discovered (orientation of the content of graduate students training toward the organization of credit-transfer system of education; providing of graduate students with skills and habits of credit-module teaching organization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/906
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oskina.aref.pdf683.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.