Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8926
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Біда, О. А. | - |
dc.contributor.author | Прокопенко, Ліліана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Prokopenko, Liliana Ivanivna | - |
dc.contributor.author | Чичук, А. П. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-13T08:08:32Z | - |
dc.date.available | 2020-08-13T08:08:32Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Біда О. А. Стратегія вдосконалення освітньої діяльності в процесі підвищення кваліфікації працівників дошкільних навчальних закладів в Україні / О. А. Біда, Л. І. Прокопенко, А. П. Чичук // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - № 4. - С. 89-92. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8926 | - |
dc.description.abstract | У статті виокремлено складові неперевної системи формування педагога-професіонала в Україні. Автори зупинилися на підвищенні професіональної кваліфікації педагогічних працівників дошкільних закладів, на діагностико-прогресивних засадах. Наголошено, що саме діагностико-психологічний підхід у виявлені позитивів і негативів у педагога, дозволяє дійти до кожного й без тиску зверху, самостійно з допомогою керівника на плановій основі прогнозувати вдосконалення професійного рівня, вибудувати всю систему методичної роботи, досягти суб`єктивно-об`єктивного результату власних досягнень і досягнень діяльності освітнього закладу. The article highlights the components of the continuous system of formation of a professional teacher in Ukraine. The authors focused on improving the professional skills of pedagogical staff of preschool institutions, on a diagnostic and progressive basis. It is emphasized that the diagnostic-psychological approach to the revealed positives and negatives at the teacher, allows to reach everyone and without pressure from above, independently with the help of the head on a planned basis to predict improvement of professional level, to build all system of methodical work, to reach subjectively. effective result of own achievements and achievements of activity of educational institution. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Миколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. | uk |
dc.subject | неперевна система формування педагога-професіонала | uk |
dc.subject | підвищення професіональної кваліфікації педагогічних працівників дошкільних закладів | uk |
dc.subject | діагностико-прогресивні засади | uk |
dc.subject | діагностування | uk |
dc.subject | вдосконалення освітньої діяльності | uk |
dc.subject | continuous system of teacher-professional formation | uk |
dc.subject | improvement of professional qualification of teaching staff of preschol institutions | uk |
dc.subject | diagnostic and progressive principles | uk |
dc.subject | diagnosis | uk |
dc.subject | improvement of educational activity | uk |
dc.title | Стратегія вдосконалення освітньої діяльності в процесі підвищення кваліфікації працівників дошкільних навчальних закладів в Україні | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Prokopenko, 2017.pdf | 217.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.