Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/867
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБудник, Анжела Александровна-
dc.contributor.authorБуднік, Анжела Олександрівна-
dc.contributor.authorBudnik, Anzhela Olexandrivna-
dc.date.accessioned2018-11-23T09:05:42Z-
dc.date.available2018-11-23T09:05:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБуднік, А. О. Використання мовного портфоліо у процесі вивчення української мови як іноземної / А. О. Буднік // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2017. – № 4. – С. 137-143.uk
dc.identifier.issn2311-8466-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/867-
dc.description.abstractThe choice of the research topic is determined by several factors: the necessity to find effective means of evaluating various kinds of work, the necessity to acquire and organise necessary knowledge by international students themselves in order to be able to solve communication problems according to situations. The paper aims to provide theoretical substantiation of the model of language portfolio used as a complementary tool for monitoring and assessment of international students’ academic performance when learning Ukrainian as a foreign language. Research methods involved consideration of methodological and psycho-pedagogical literature, legal documents, their analysis and synthesis; generalisation of scientific developments, lesson observation, pedagogical modelling, sociological methods. A language portfolio of an international students consists of contents, the portfolio itself with the list of its principal elements, introduction with clear formulated aim and objectives, brief description of the language portfolio, a student’s self-analysis and self-evaluation of the work done. The use of language portfolio method in work with international students is quite effective, as it develops critical and creative thinking, capacity for self-analysis, ability to use scientific literature, choose authentic texts corresponding to a communicative aim.Останнім часом частіше впроваджуються в освітній процес європейські стандарти навчання, інтегровані програми, нові освітні комунікативні технології, питомі форми та методи навчання тощо. Саме тому все актуальніше постає питання оновлення та модернізації навчальних програм у відповідності до загальноєвропейських стандартів, упровадження яких значно розширить конкурентоспроможність вітчизняних вищих навчальних закладів у порівнянні з європейськими. Обрана нами тема дослідження зумовлена необхідністю постійно знаходити дієві засоби оцінювання різних видів виконуваних робіт, необхідністю самостійно здобувати та систематизувати необхідні знання студентами-іноземцями, вміти розв’язувати комунікативні завдан- ня відповідно до ситуацій. Метою нашої розвідки є теоретичне обґрунтування моделі мовного портфоліо, яке використовується як додатковий засіб контролю та оцінювання іноземних студентів у процесі вивчення української мови як іноземної. Було використано такі методи дослідження: вивчення, аналіз та синтез науковометодичної та психолого-педагогічної літератури, нормативно-правових документів із метою визначення концептуальних положень дослідження; узагальнення наукових здобутків, педагогічне спостереження, педагогічне моделювання, соціологічні методи. У результаті проведення наукової розвідки було уточнено поняття мовне портфоліо, представлено його структуру, що складається зі змісту, власне портфоліо з перерахуванням його основних елементів, вступу з чітко сформульованою метою та завданнями, стислого опису мовного портфоліо, власного самоаналізу та самооцінювання виконаної роботи. Під час укладання мовного портфоліо враховуються принципи комунікативного навчання (принцип мовленнєвої спрямованості навчального процесу, принцип індивідуалізації навчання, принцип функціональності, принцип ситуативності, принцип новиз- ни). Для створення будь-якого виду портфоліо важливими є роздуми не тільки над запропонованими студентові-іноземцю завданнями, але і його рефлексія щодо способів роботи, послідовності дій. Використання методу мовного портфоліо у роботі з іноземними студентами є доволі ефективним, оскільки розвиває критичне та творче мислення, здатність до самоаналізу, вміння користуватися науковою літературою, обирати автентичні тексти відповідно до комунікативної мети.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectEuropean Language Portfoliouk
dc.subjectlanguage portfoliouk
dc.subjectcomponents of a language portfoliouk
dc.subjectCommon European Framework of Reference for Languagesuk
dc.subjectlevels of language proficiencyuk
dc.subjectkinds of language activityuk
dc.subjectprinciples of communicative teachinguk
dc.subjectreflectionuk
dc.subjectUkrainian as a foreign languageuk
dc.subjectєвропейське мовне портфоліоuk
dc.subjectмовне портфоліоuk
dc.subjectкомпоненти мовного портфоліоuk
dc.subjectзагальноєвропейські рекомендації з мовної освітиuk
dc.subjectрівні володіння іноземною мовоюuk
dc.subjectвиди мовленнєвої діяльностіuk
dc.subjectпринципи комунікативного навчанняuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk
dc.titleLanguage portfolio in teaching Ukrainian as a foreign languageuk
dc.title.alternativeВикористання мовного портфоліо у процесі вивчення української мови як іноземноїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Будник A.О..pdf549.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.