Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8516
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Недопитанська, С. М. | - |
dc.contributor.author | Nedopytanska, S. M. | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-20T09:57:04Z | - |
dc.date.available | 2020-07-20T09:57:04Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Недопитанська С. М. Інтерпретація різних типів ігор дітей дошкільного віку з погляду системно-параметричного аналізу / С. М. Недопитанська // Наукове пізнання: методологія та технологія. Філософія : наук. журнал. – 2011. – №2. – С. 115-121. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8516 | - |
dc.description.abstract | Досліджується застосування системно-параметричного аналізу, системних закономірностей до різних типів ігор дошкільної педагогіки. The application of system-parametric analysis and systematic regularities to different types of pre- school pedagogy games are investigated. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | гра | uk |
dc.subject | системний підхід | uk |
dc.subject | системно-параметричний аналіз | uk |
dc.subject | атрибутивні параметри | uk |
dc.subject | системні закономірності | uk |
dc.subject | game | uk |
dc.subject | system approach | uk |
dc.subject | system-parametric analysis | uk |
dc.subject | attributive settings | uk |
dc.subject | systematic regularities | uk |
dc.title | Інтерпретація різних типів ігор дітей дошкільного віку з погляду системно-параметричного аналізу | uk |
dc.title.alternative | Interpretation of different types of children of preschool age from a glance system-parametric analysis | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nedopytanska S. M. 2011 2.pdf | 426.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.