Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8295
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМіталі, Л. С.-
dc.contributor.authorMitali, L. S.-
dc.date.accessioned2020-06-30T11:29:21Z-
dc.date.available2020-06-30T11:29:21Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМіталі Л. С. Теоретико-методологічні підходи до вивчення гендеру в філософії / Л. С. Міталі // Наукове пізнання: методологія та технологія. Філософія : наук. журнал. – 2013. – №1. – С. 89-94.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8295-
dc.description.abstractСтаттю присвячено уточненню смислу категорії «гендер» в рамках соціально-філософського дискурсу. Проаналізовані основні теоретико-методологічні підходи до вивчення гендеру у сучасному соціогуманітарному знанні. Розглянуто теоретико-інформаційний потенціал поняття «гендер» в методологічному та епістемологічному аспектах. The article is devoted to clarifying the meaning of the category "gender" in the framework of social and philosophical discourse. Analyzes the main theoretical and methodological approaches to the study of gender in the modern socio-humanitarian knowledge. We consider information-theoretic potential concept of "gender" in the methodology and the epistemological aspects.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectgenderuk
dc.subjectgender identityuk
dc.subjectthe multiplicity of genderuk
dc.subjectsexual roleuk
dc.subjectгендерuk
dc.subjectмножинність гендерівuk
dc.subjectгендерна ідентичністьuk
dc.subjectстатева рольuk
dc.titleТеоретико-методологічні підходи до вивчення гендеру в філософіїuk
dc.title.alternativeTheoretical and methodological approaches to the study of gender in philosophyuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mitali L. S. 2013 1.pdf349.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.