Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7764
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНєдялкова, Катерина Василівна-
dc.contributor.authorНедялкова, Екатерина Васильевна-
dc.contributor.authorNedyalkova, Katerina-
dc.date.accessioned2020-05-21T07:32:34Z-
dc.date.available2020-05-21T07:32:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationNiedialkova K. Formation of professional competences of future teachers of mathematics // Eurasian scientific congress. Abstracts of the 3rd International scientific and practical conference. Barca Academy Publishing. Barcelona, Spain. 2020. P. 280-285.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7764-
dc.description.abstractПредставлені матеріали порушують проблему формування фахових компетентностей майбутніх учителів математики при викладанні курсу «Методика навчання математики» із залученням авторських завдань у тестовій формі. Формирование профессиональной компетентности будущих учителей математики. Представленные материалы затрагивают проблему формирования специальных компетентностей будущих учителей математики в процессе преподавания курса «Методика обучения математики» с использованием авторских заданий в тестовой форме.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherBarca Academy Publishinguk
dc.subjectфахові компетентностіuk
dc.subjectмайбутній вчитель математикиuk
dc.subjectметодика навчанняuk
dc.subjectформування математичних понятьuk
dc.subjectзавдання у тестовій форміuk
dc.titleFormation of professional competences of future teachers of mathematicsuk
dc.title.alternativeФормування професійної компетентності майбутніх учителів математикиuk
dc.title.alternativeФормирование профессиональной компетентности будущих учителей математикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nedyalkova tezy Barcelona.pdf250.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.