Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧусова, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorChusova, Olga Mykolaivna-
dc.date.accessioned2018-10-22T11:03:23Z-
dc.date.available2018-10-22T11:03:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧусова О. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з молодшими школярами девіантної поведінки / О М. Чусова // Формування особистості фахівців соціономічної сфери : стратегія і тактика : монографія. Присвячується п’ятнадцятиріччю роботи кафедри соціальної педагогіки, психології та педагогічних інновацій / редкол. : В. В. Корнещук, З. Н. Курлянд, Г. Х. Яворська та [ін.]. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 289-318uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/753-
dc.description.abstractАналізується проблематика підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери до взаємодії з девіантними молодшими школярами. Проведений аналіз науково-педагогічної літератури, присвячений різним аспектам професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з молодшими школярами девіантної поведінки, що уможливило сформулювати визначення „підготовленості майбутніх соціальних педагогів до роботи з девіантними молодшими школярами”, як результат комплексної підготовки майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дітьми досліджуваної категорії, що включає в себе такий рівень розвитку професійних властивостей, якостей і вмінь студентів, який забезпечує соціально-педагогічну допомогу та підтримку вихованців, що знаходить своє відображення в мотиваційно-ціннісному, особистісному, когнітивному, операційно-технологічному, оцінно-рефлексивному компонентах. Автор дослідження звернув увагу на особливій важливості особистісного компонента, який репрезентує система професійно важливих властивостей і якостей, що формуються в процесі навчання: соціальна креативність, здатність до емпатії, особистісна зрілість, стресостійкість. Описано оцінно-рефлексивний компонент, який полягає у виробленні навичок самоконтролю, самооцінки, уміння об’єктивно співвіднести рівень розвиненості особистісних якостей із соціально-педагогічними нормами та містить наступні показники: професійну мобільність у взаємодії з девіантними молодшими школярами, вольовий потенціал під час роботи з вихованцями, рефлексивні здібності, здатність до саморозвитку, адекватну самооцінку. Визначено рівні підготовленості майбутніх соціальних педагогів до роботи з девіантними молодшими школярами: оптимальний, допустимий, критичний.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectдевіантна поведінкаuk
dc.subjectмонографіяuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectсоціальний педагогuk
dc.subjectекспериментuk
dc.subjectмайбутні фахівціuk
dc.subjectсоціономічна сфераuk
dc.titleПідготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з молодшими школярами девіантної поведінкиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чусова О. 1.pdf320.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.