Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7429
Назва: Формування і зміна нової освітньої парадигми ХХІ століття
Інші назви: Formation and change of the new educational paradigm of the XXI century
Формирование и изменение новой образовательной парадигмы XXI века
Автори: Плавич, Володимир Петрович
Плавич, Владимир Петрович
Plavych, Volodymyr Petrovych
Ключові слова: парадигма освіти
інтеграція у світову культуру
гуманізація і комп’ютеризація освіти
цінності освіти
розвиток філософії освіти
перехід освіти до нової цивілізованої стадії
парадигма образования
интеграция в мировую культуру
гуманизация и компьютеризация образования, ценности образования
развитие философии образования
переход образования к новой цивилизованной стадии
education paradigm
integration into world culture
humanization and computerization of education and the value of education
the development of philosophy of education
the transition to the formation of a new civilized stage
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Плавич В. П. Формування і зміна нової освітньої парадигми ХХІ століття / В. П. Плавич // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2016. – №1. – С. 79-83.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні «Формування і зміна нової освітньої парадигми ХХІ століття» показано основні протиріччя та тенденції розвитку освіти в сучасних умовах. Особлива увага приділяється пошуку ефективних стратегій і тактик встановлення та розвитку парадигми освіти XXI століття. Розглядається процес формування і розвитку інтелектуальної культури майбутніх фахівців. В исследовании «Формирование и изменение новой образовательной парадигмы XXI века» показаны основные противоречия и тенденции развития образования в современных условиях. Особое внимание уделяется поиску эффективных стратегий и тактик установления и развития парадигмы образования XXI века. Рассматривается процесс формирования и развития интеллектуальной культуры будущих специалистов. In a work of "The formation and change of a new educational paradigm of the XXI century" shows the major contradictions and tendencies of development of education in the modern world. Particular attention is paid to the search for effective strategies and tactics to establish and develop the paradigm of education of the XXI century. The process of formation and intellectual culture of the future experts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7429
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Plavych Volodymyr Petrovych 2016 1.pdf668.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.